مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۵
۰ نفر

زمین لرزه ای با قدرت ۴.۱ ریشتر حوالی زرآباد در استان آذربایجان غربی را لرزاند.

زلزله

به گزارش همشهری آنلاین،این زمین لرزه در ساعت ۳ و ۱۳ دقیقه و ۹ ثانیه بامداد امروز در ۶ کیلومتری عمق زمین‌ و در موقعیت طول جغرافیایی ۴۴.۶۴  و عرض ۳۸.۸۸ جغرافیایی  رخ داد. 

نزدیک‌ترین شهرهابه محل وقوع زلزله ۱۱ کیلومتری زرآباد (آذربایجان غربی)،۳۰ کیلومتری سیه چشمه (آذربایجان غربی) و۳۳ کیلومتری قره ضیالدین (آذربایجان غربی) گزارش شده است.

این زمین لرزه در۱۵۲ کیلومتری ارومیه و ۱۶۸ کیلومتری تبریز روی داد.

در همین زمینه مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی از عدم  خسارت جانی در اثر این زلزله خبرداد و گفت: با گذشت بیش ازچند ساعت از وقوع زلزله تلفات جانی یا جراحتی گزارش نشده است.

امیرعباس جعفری ،با بیان اینکه بعد از اطلاع از وقوع زلزله، تیم‌های امدادرسان به محل حادثه اعزام شده و از نزدیک، محل وقوع زلزله را از نظر خسارت بررسی کردند، تصریح کرد: در بررسی کارشناسان خسارتی برای این زلزله گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان‌غربی با بیان اینکه سال‌های گذشته نیز در این منطقه زلزله بزرگی به وقوع پیوست که خرابی‌های زیادی به بار آورد، ادامه داد: این زلزله باعث ترس و رعب مردم منطقه شده بود و همین امر سبب شد تا بسیاری از خانواده‌ها، شب را در خارج از منزل به سر برند.

جعفری با اشاره به آمادگی مسئولان  استان، خاطرنشان کرد: ستاد مدیریت بحران آمادگی لازم برای مدیریت بحران‌های احتمالی را دارد.

کد خبر 609632

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha