آنیا تیلور جوی می‌گوید: «حرف نزدم، فقط گریه کردم. دیدن صورتم به آن بزرگی روی پرده سینما را نمی‌توانستم تحمل کنم.»

آنیا تیلور جوی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایندی‌وایر، تحمل تماشای خود روی پرده سینما سخت است. اگر باور ندارید از آنیا تیلور جوی بپرسید. در مصاحبه‌ای با هالیوود ریپورتر در راستای کمپین سریال گامبی وزیر برای جایزه امی، برای نخستین بار فاش کرد که بعد از دیدن خودش در فیلم ساحره (The Witch) رابرت اگرز احساس نابودی کرده است. این فیلم ترسناک محصول ۲۰۱۵ برای اولین بار در جهان  در جشنواره فیلم ساندنس به نمایش درآمد و مورد تحسین فراوان قرار گرفت و موفقیت بزرگی برای تیلور-جوی بود، هرچند اولین برداشت او از خودش در فیلم بسیار وحشتناک بود.

تیلور جوی گفت: «راب [اگرز] شاید دو ساعت قبل از نمایش فیلم را به ما نشان داد و من بسیار ویران شدم. فکر کردم که هرگز دوباره کار نخواهم کرد، هنوز هم وقتی به آن زمان فکر می‌کنم به خودم می‌لرزم. بدترین احساس این بود که «من کسانی را که خیلی دوست دارم ناامید کرده‌ام. من کارم را درست انجام ندادم.» من آدم پرحرفی هستم، دوست دارم صحبت کنم  و ارتباط برقرار کنم. آن زمان من هیچ حرفی نزدم، فقط گریه کردم. نمی توانستم صورتم را به این بزرگی ببینم. دیدن صورتم به آن بزرگی روی پرده سینما را نمی‌توانستم تحمل کنم.» 

از دیدن خودم روی پرده سینما وحشت کردم | اعتراف ستاره سریال گامبی‌ وزیر برای اولین بار

البته که تیلور جوی به کارش ادامه داد. او پس از ساحره پایش به استودیوهای هالیوود باز شد و در فیلم شکاف (Split) ام نایت شیامالان بازی کرد. بعد هم در فیلم‌های شیشه (Glass)، (New Mutants) از مجموعه مردان ایکس، اما (Emma) و مینی‌سریال نتفلیکس گامبی وزیر (Queen’s Gambit) نقش‌آفرینی کرد. اواخر امسال تیلور جوی بزرگترین نقش خود تا به امروز را بازی خواهد کرد. او نقش فیوریوسا در اسپین‌آف مدمکس با عنوان فیوریوسا (Furiosa) به نویسندگی و کارگردانی جرج میلر را دارد. در فیلم شمالی (The Northman) او بار دیگر با اگرز همکاری کرده است. این فیلم در سال ۲۰۲۲ اکران خواهد شد. 

از دیدن خودم روی پرده سینما وحشت کردم | اعتراف ستاره سریال گامبی‌ وزیر برای اولین بار

تیلور جوی درباره واکنشش به پربیننده شدن سریال گامبی وزیر گفت: «در بلفاستِ ایرلند شمالی بودم، به همراه رابرت اگرز مشغول فیلم‌بردازی فیلم شمالی (The Northman) بودیم که بسیار به آن افتخار می‌کنم. شمالی و گامبی وزیر تفاوت‌های زیادی دارند. تک و تنها در آپارتمانی نشسته بودم و چیزی جز موبایل با خودم نداشتم و در این موبایل چیزهایی می‌دیدم که نمی‌توانستم باور کنم. اما بعد خوشبختانه کیت آمد و پیش من ماند (کیت دیکی، که در ساحره نقش مادر مرا بازی کرد) و هر روز اطلاعات بیشتری منتشر می‌شد و من به او می‌گفتم: فکر می‌کنم خوب پیش می‌رود و مردم سریال را دوست دارند.»

کد خبر 609482

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha