مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۶
۰ نفر

تو این دوره زمونه که به واسطه خوبی ها و بدی های فضای مجازی، عده ای نام خود را کوچ یا بیزینس کوچ گذاشتند، و با برگزاری دوره های آموزشی بی کیفیت، درآمد خوبی هم به جیب میزنند. تو این مقاله میخواهیم در مورد خصوصیات بهترین بیزینس کوچ، باهاتون صحبت کنیم و با نتیجه بررسی های خودمون، بهترین بیزینس کوچ ایران هم بهتون معرفی کنیم.

image-20210622150942-1.jpeg

مولفه های یک بیزینس کوچ حرفه ای

اولین خصوصیت یک بیزینس کوچ، داشتن علم بیزینس هستش، یعنی کوچ خودش باید به تمامی علوم کسب و کار، شامل: ذهنیت ثروت ساز، بیزینس مدل یا بوم کسب و کار، انواع روش های تبلیغات و بازاریابی، علم مدیریت، منابع انسانی و... کاملا مسلط باشه. تا بتونه به متقاضی کوچ خودش بهترین راهکارارو بر اساس بیزینس خودش پیشنهاد بده.

دومین مولفه بهترین بیزینس کوچ، داشتن قدرت تحلیل اطلاعات هستش، یک بیزینس کوچ حرفه ای با بررسی بوم کسب و کار و گزارشات، باید بتونه تو کمترین زمان ممکن، چکیده کسب و کارو متوجه بشه و بتونه مشاوره بهتری ارائه بده.

سومین پارامتر یک بیزینس کوچ، داشتن روحیه آموزش پذیره. یعنی خود کوچ باید به طور مستمر و مداوم برای یادگیری خودش وقت بزاره و برای مطالعه کتاب و شرکت در سمینارهای کسب و کار، علم خودشو به روز نگه داره و با جدیدترین متد بیزینسی، آشنا باشه.

مهمترین خصوصیت یک بیزینس کوچ

پارامترهای زیادی هستش که باعث تفاوت در الویت بندی بیزینس کوچ ها میشه، ولی مهمترین نشانه برتری یک بیزینس کوچ، این هستش که خود کوچ دارای کسب و کار شخصی موفق باشه. تو اینستاگرام و فضای مجازی میبینیم که همه در حال فروش دوره های آموزشی برای راه اندازی کسب و کار، ثروتمند شدن هستند، در صورتی که خودشون هیچ کسب و کاری تا به حال نداشته اند. مگه میشه کسی بیزینس کردن آموزش بده ولی خودش بیزینس نداشته باشه. سالانه هزاران نفر از دانشگاه های کسب و کار در رشته های mba & dba  فارغ التحصیل میشن ولی نمیتونند تو بازار واقعی و جامعه نتیجه ای درخشان به وجود بیارن.

بیزینس کوچ بدون بیزینس

بیزینس کوچی که از خودش هیچ کسب و کاری نداشته باشه، دقیقا مشابه فارغ التحصیلین هستش که کار اجرایی نکرده اند و تجربه ای ندارند. مگه میشه شنا کردن بلد نباشی، ولی شنا کردن آموزش بدی. شرکت در دوره های آموزشی همچین کوچ نماهایی فقط باعث غرق شدن و ورشکستگی و افسردگی میشه.

معرفی بهترین بیزینس کوچ ایران "محمد پدرام"

خیلی بررسی کردیم، تا بتونیم بهترین بیزینس کوچ ایران بهتون معرفی کنیم، به چندتا اسم هم رسیدیم ولی یکی از اسامی خیلی رزومه جالب و اجرایی داشت. جناب آقای محمد پدرام : ایشان صاحب برند و کارخانه تولیدی پوشاک تن جامه، بزرگترین مزرعه شتر مرغ و باغ پسته استان سمنان، موسسه انتشارات و سایت پارس دوک، موسس و مدیر عامل بزرگترین آکادمی طراحی لباس پارس در تهران و کرج، ناشر و مولف کتاب، هستند و حدود 200 نفر به صورت مستقیم و 400 نفر به صورت غیر مستقیم برای ایشان کار میکنند.

بهترین بیزینس کوچ ایران چه کسی است؟

بهترین مرکز مدیریت و راه اندازی کسب و کار به نام "آموزش به آموزشگاه"

جناب آقای محمد پدرام بعد از موفقیت در کسب و کارهای خودشان، و مشاوره های خصوصی به کارخانجات و افراد و شرکت ها برای توسعه، تصمیم گرفتند که برند جدید خودشان به نام "آموزش به آموزشگاه" معرفی کنند. آموزش به آموزشگاه یک مرکز برای تمامی افرادی هستش که میخواهند کسب و کار خودشونو راه اندازی کنند، یا افرادی که کسب وکار دارند و میخواهند چالش های کسب و کارشونو بر طرف کنند و ارتقا دهند.

محمد پدرام و آموزش به آموزشگاه در حال آماده سازی حرفه ای ترین دوره آموزش مدیریت و راه اندازی کسب و کار هستند که تو این دوره اموزشی 0 تا 100 کسب و کار آموزش داده میشه و چکیده ای از علم، تجربه و mba & dba هستش و با بررسی سرفصل های این دوره آموزشی به این نتیجه رسیدیم که شرکت در این دوره آموزشی برای تمامی افرادی که میخواهند بیزینس شخصی خودشونو شروه کنند و تمامی صاحبین مشاغل واجب هستش. این دوره اموزشی حتی برای کارمندان هم پیشنهاد میشه و قطعا کارمندانی که به علم کسب و کار مسلط باشند، زودتر از دیگر کارمندا تو سازمان خودشون ترفیع و ارتقا جایگاه تجربه میکنند.

جمع بندی کنیم:

تو انتخاب بیزینس کوچ خود و دوره آموزشی که میخواهید برایش وقت، انرژی و هزینه صرف کنید، خیلی دقت کنید و فریب فضای مجازی و شوآپ های کوچ نما ها نخورید و برای مهمترین آموزش زندگی خود یعنی اموزش کسب و کار بهترین ها رو انتخاب کنید.

کد خبر 609448

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha