در نشست فردا که در حاشیه جلسه هیات دولت برگزار می شود اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب و احتمالا تا پایان ساعت اداری معرفی خواهند شد.

استقلال

به گزارشهمشهری آنلاین به نقل از فارس روز گذشته مهدی علی نژاد در گفت وگویی با اشاره به اختلافات در باشگاه استقلال گفت:باشگاه استقلال طی هفته های اخیر دچار اختلافاتی بین مدیرعامل و هیات مدیره اش شده که این اختلافات آثارش را روی تیم گذاشته و دلخوری‌هایی ایجاد کرده که باعث شده آدرس غلط به مربیان یا بازیکنان داده شود.البته قرار است تصمیمات جدیدی گرفته شود و ما مذاکراتی با کارگزار انجام دادیم تا ان‌شاالله شرایط بهتری حاکم شود.

معاون وزیر ورزش در صحبت های خود در خصوص اینکه آیا احمد مددی از استقلال جدا می شود یا هیات مدیره به صورت سربسته گفت: ان‌شاالله تصمیمی گرفته می‌شود که به نفع باشگاه باشد.

با صحبت های مهدی علی نژاد مشخص است که تغییراتی در استقلال شکل خواهد گرفت و در بنده مدیریتی این باشگاه شاهد رفت و آمدهایی خواهیم بود. طبق پیگیری های خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در جلسه مجمع فردای باشگاه استقلال که مسعود سلطانی فر در آن حضور خواهد داشت تغییرات گسترده ای در بین اعضای هیات مدیره این باشگاه شکل خواهد گرفت.

ظاهرا وزیر ورزش و جوانان تصمیمات خود را برای تغییرات در استقلال گرفته و به احتمال فراوان شاهد جدایی تمامی اعضای هیات مدیره این باشگاه خواهیم بود. از سوی دیگر شایعاتی پیرامون حضور علی نامداری در بین اعضای هیات مدیره شنیده شده ولی به نظر می رسد وزارت روی این گزیینه هنوز به جمع بندی نرسیده و احتمالا وی هم در بین گزینه های جدید هیات مدیره این باشگاه حضور نخواهد داشت.

در نشست فردا که در حاشیه جلسه هیات دولت برگزار می شود اعضای جدید هیات مدیره باشگاه استقلال انتخاب و احتمالا تا پایان ساعت اداری معرفی خواهند شد. در این بین همه منتظر هستند تا تکلیف احمد مددی مدیرعامل باشگاه استقلال مشخص شود و به نظر می رسد با توجه به گزارش هایی که به وزارت ورزش ارائه شده مددی به عنوان مدیرعامل باشگاه به کار خود ادامه خواهد داد مگر اینکه وزیر ورزش در دقیقه ۹۰ تصمیم به تغییرات در راس مدیریت این باشگاه بگیرد.

در حال حاضر حجت نظری، مهدی عبدیان و حمیدرضا آصفی اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال هستند و اسماعیل خلیل زاده بعد از مشکلات قضایی از این باشگاه جدا شد. علی نامداری هم به عنوان مشاور هیات مدیره این باشگاه فعالیت می کند اما ظاهرا جدایی این نفرات از بدنه مدیریتی استقلال جدی است و نفراتی جدید به عنوان اعضای هیات مدیره معرفی خواهند شد.

همه این اتفاقات در شرایطی رخ می دهد که فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر موضع گیری های تندی علیه مدیرعامل این باشگاه انجام داده اما به نظر می رسد وزارت ورزش و جوانان تصمیم ندارد تحت تاثیر صحبت های مجیدی اقدامی انجام دهد. مساله ای که روز گذشته و از صحبت های علی نژاد نمایان شد و وی در اظهارات خود تاکید کرد مجیدی در چارچوب وظایف خود عمل و صحبت کند.

کد خبر 609387

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha