مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱ تیر ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۵
۰ نفر

همزمان با ولادت امام رضا (ع) پل اصلی تقاطع چند سطحی سردار همدانی به طور رسمی افتتاح شد. عملیات اجرایی این پل سال 94 آغاز شده بود.

افتتاح فاز نخست پل سردار همدانی

همشهری آنلاین- فاطمه کاظمی

در این مراسم که آیت الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان، سید سعید شاهرخی، استاندار همدان، حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده همدان و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، محمدعلی محمدی، فرماندار همدان، عباس صوفی، شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر، منتخبین مردم در شورای دور ششم حضور داشتند، پل اصلی چند سطحی سردار همدانی به طور رسمی افتتاح شد و زیر بار ترافیکی رفت.

آیت‌الله شعبانی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه شهر همدان در این مراسم گفت: تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در رأس آن شهردار و شورای فعلی شهر همدان قابل تقدیر و تشکر است. موفقیت هر کدام از مدیران استان موفقیت همه است و نیازمندیم با هم‌افزایی و انسجام امور مردم را پیش ببریم.

وی با بیان این‌که آن‌چه برای مردم مهم است، پیش رفتن امور است، ادامه داد: پیوست‌های مورد نظر از جمله فرهنگی ضمیمه پروژه‌های عمرانی قرار گیرد و تلاش شود از ظرفیت‌های ممکن در استان مخصوصا در مناطق کم‌برخوردار استفاده شود.

استاندار همدان نیز با بیان این‌که تلاش‌های مجموعه مدیریت شهری در رأس آن شهردار و شورای فعلی شهر همدان قابل تقدیر و تشکر است، توضیح داد: پروژه‌ها و اقدامات و برنامه‌ریزی‌های جدی در افق بلندمدت برای همدان در نظر گرفته شده که استان همدان را در جایگاه اصلی خود قرار خواهد داد.

سید سعید شاهرخی با بیان این‌که در حال حاضر ۳۰۰ پروژه مهم و اثرگذار دراستان همدان در حال انجام و اجرا است، افزود: پروژه انتقال ایستگاه راه آهن به داخل شهر همدان در حال اجرا است که دغدغه‌ مردم همدان را در این زمینه پوشش خواهد کرد.

وی ادامه داد: طرح جامع شهری، نقشه‌ راه ما برای توسعه شهر همدان است که نیاز به کارشناسی‌ها و مشاوره‌های تخصصی دارد. قطعا با اجرایی شدن طرح جامع شهری همدان، فضای شهری دگرگون خواهد شد.

شاهرخی تأکید کرد: امیدواریم مجموعه مدیریت شهری در کنار شورای جدید شهر همدان، در دست‌یابی به اهداف مورد نظر موفق باشند.

شهردار همدان نیز با اشاره به این‌که در ۳۵ ماه فعالیت مدیریت شهری و با وجود مشکلات زیاد تلاش کردیم چهره‌ جدیدی به شهر بدهیم، توضیح داد: توسعه فضاهای سبز، احداث ۲۵۰ هکتاری اکباتان و یکصد هکتاری ولایت، انتقال آب‌های سطحی، معبر گشایی، توسعه متوازن شهر، توجه به مناطق کم‌برخوردار شهر، ساماندهی ورودی‌های شهر و پروژه‌های دیگر از جمله اقدامات شهرداری همدان در سال‌های اخیر است.

عباس صوفی ادامه داد: تقاطع چند سطحی سردار شهید همدانی یکی از پروژه‌های بزرگ شهر همدان است که مشکلات عدیده‌ای در اجرای این پروژه بود و مشکل فنی باعث تاخیر در افتتاح پل اصلی پروژه شد.

وی افزود: در کنار تمام اقداماتی که انجام دادیم، توجه ویژه‌ای به سرمایه‌گذاری در شهر همدان هم داریم‌ و در همین راستا با مشارکت شرکت ترکیه‌ای شهرک توریستی تفریحی با اعتباری بالغ بر 2 هزار میلیارد تومان در شهر همدان احداث می‌شود.

کد خبر 609381

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha