دوشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۰
۰ نفر

بازی‌های ۲ گروه دیگر یورو امشب تمام می‌شود اما تکلیف صعودکننده‌ها کامل مشخص نخواهد شد.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین، امشب قرار است فوتبال‌باران شویم. دور سوم مرحله گروهی یورو دیشب تنها با ۲ بازی همزمان از گروه اول استارت خورد اما از امشب قرار است بازی‌های ۲‌گروه برگزار شود. بازی‌های گروه C از ساعت‌۲۰:۳۰ به‌صورت همزمان برگزار می‌شود و پس از آن تیم‌های گروه‌D از ساعت ۲۳:۳۰ رودرروی هم قرار می‌گیرند.

اوکراین - اتریش | ۲۰:۳۰

اوکراین بازی اول را به هلند ۲-۳ باخت ولی در بازی با مقدونیه‌شمالی ۱-۲ برد و جبران کرد. وضعیت اتریش هم دقیقا به همین شکل است؛ برد ۱-۳ در بازی اول از مقدونیه‌شمالی و باخت ۲بر صفر به هلند که تفاضل گل و امتیازاتش را دقیقا به‌اندازه اوکراین کرد، با این تفاوت که اوکراین گل زده بیشتری دارد. نتیجه تساوی باعث دوم‌شدن اوکراین می‌شود اما شانس اتریش را هم برای صعود به‌عنوان یکی از ۴ تیم سوم گروه‌های شش‌گانه محفوظ نگه می‌دارد. ۲تیم تنها ۲‌بار روبه‌روی هم قرار گرفته‌اند که هر کدام یک‌پیروزی به‌دست آورده‌اند. زوبکوف از اوکراین همچنان مصدوم است اما اتریش غایبی ندارد اما محرومیت آرناتوویچ پس از گلزنی به مقدونیه و توهین به آلیوسکی همچنان پابرجاست و این مهاجم در دیدار امشب هم نمی‌تواند به میدان برود. جونیت چاکر از ترکیه قضاوت این بازی را برعهده دارد.

ترکیب احتمالی اوکراین (۳-۳-۴): بوشچان، میکولنکو، ماتوینکو، زابارنی، کارائف، استپاننکو، زینچنکو، میلانوفسکی، یارمولنکو و یارمچوک

ترکیب احتمالی اتریش (۲-۵-۳): باخمان، هینترگر، دراگوویچ، لاینهارت، آلابا، اولمر، لاینر، لایمر، زابیتسر، کالاژیچ و بومگارتنر.

۴عروسی، و چند خداحافظی تلخ در یورو ۲۰۲۰

هلند - مقدونیه شمالی | ۲۰:۳۰

هلند با بازی‌های هجومی زیبا همه را جلب خود کرده. مقدونیه با ۲باختی که داده، شانسی برای خودنمایی مقابل یکی از ۸مدعی قهرمانی این دوره ندارد. ممفیس و واینالدوم پس از انتقال آزاد از لیورپول و لیون به بارسلونا و پاریس می‌خواهند خاطره‌ای خوب از خودشان در این تورنمنت بر جای بگذارند. با بازی‌های زیبای هلند حالا دیگر کسی از دی‌بوئر انتقاد نمی‌کند که چرا ترکیب را با ۳‌مدافع می‌چیند. در تاریخچه کوتاه‌مدت استقلال مقدونیه از یوگسلاوی، تاکنون این تیم ۴‌بار با هلند روبه‌رو شده که تنها موفق شده ۲‌مساوی از لاله‌ها بگیرد. ایلیا نستروفسکی به‌دلیل مصدومیت در لیست مقدونیه حضور ندارد اما در اردوی هلند غیر از فان‌دایک و فان‌دبیک که پیش از آغاز تورنمنت این مسابقات را از دست دادند، غایب دیگری نیست. این بازی را ایستوان کوواکس از رومانی سوت می‌زند.

ترکیب احتمالی هلند (۲-۵-۳): استکلنبرگ، دلیخت، دی‌فرای، بلیند، دومفرایز، ده‌رون، واینالدوم، دی‌یونگ، فان‌آنهولت، دگهورست و ممفیس

ترکیب احتمالی مقدونیه شمالی (۲-۵-۳): دیمیترفسکی، دلوفسکی، موسلیو، ریستوفسکی، آلیوسکی، الماس، آدمی، باردی، نیکولوف، تایکوفسکی و گوران پاندف.

۴عروسی، و چند خداحافظی تلخ در یورو ۲۰۲۰

فنلاند - بلژیک| ۲۳:۳۰

هر دو تیم با برد خفیف مقابل دانمارک پا به این مسابقه می‌گذارند درحالی‌که هیچ‌کدام استحقاق این بردها را نداشته‌اند. بلژیک از مدعیان قهرمانی است اما نمی‌خواهد مقابل تیم تازه‌وارد این رقابت‌ها زیاد به‌خودش فشار بیاورد. همین به فنلاندی‌های میزبان امید صعود می‌دهد بلکه بتوانند با یک سیستم تدافعی برای محتمل‌تر کردن صعود، امتیازی از این مدعی بگیرند. فنلاند در ۸بازی آخرش ۵شکست، ۲‌تساوی و تنها یک‌برد داشته که تنها برد این تیم هم در همین تورنمنت به‌دست آمده است. جالب اینکه در تاریخچه رویارویی‌های ۲‌تیم فنلاند بردهای بیشتری داشته و در ۱۱مسابقه ۴بار بلژیک را برده و ۳بار باخته است. فنلاند مصدوم و غایبی برای این بازی ندارد و مصدومان بلژیک هم شامل دی‌بروین، ادن آزار و ویتسل برای بازی آماده‌اند و تنها کاستانیه که در بازی با روسیه کاسه چشمش شکست مصدوم است. فلیکس بریش از آلمان داور این بازی است.

ترکیب احتمالی فنلاند (۲-۳-۵): هرادسکی، رایتال، اوشاگنسی، آرایوری، تویویو، اورونن، کامارا، لود، وایسانن، پوهیانپائولو و پوکی

ترکیب احتمالی بلژیک (۳-۴-۳): کورتوا، آلدرویرلد، بویاتا، دنایر، مونیر، دندارکر، تیلمانس، تورگون آزار، دی‌بروین، ادن آزار و لوکاکو.

۴عروسی، و چند خداحافظی تلخ در یورو ۲۰۲۰

روسیه - دانمارک | ۲۳:۳۰

دانمارکی‌ها تحت شوک ایست قلبی اریکسن در نیمه اول بازی مقابل فنلاند، هر ۲‌مسابقه اول‌شان در تورنمنت را باخته‌اند و این در حالی است که در هر ۲‌بازی نمایش قابل‌قبولی داشته‌اند. اریکسن حالش خوب است اما اجازه پزشکی برای حضور در زمین ندارد. اگر فنلاند به بلژیک در بازی همزمان ببازد، ممکن است دانمارک هم شانس‌هایی برای صعود پیدا کند، به‌شرطی که روسیه را ببرد و منتظر امتیازات تیم‌های سوم گروه‌های دیگر بماند. اگر این اتفاق بیفتد و دانمارک پرستاره صعود کند، مثل‌۱۹۹۲ که قهرمانی‌شان رقم خورد، تورنمنتی فراموش‌نشدنی برای آنها رقم خواهد خورد. عجیب است که ۲تیم تاکنون تنها یک‌بار به مصاف یکدیگر رفته‌اند که تنها بازی قبلی را روسیه در سال۲۰۱۲ و در دیداری دوستانه ۲بر صفر برده بود. در ترکیب روسیه ماریو فرناندز که در بازی با فنلاند به‌دلیل آسیب‌دیدگی از زمین بیرون رفت، ممکن است غایب باشد و دانمارک هم که اریکسن را در اختیار ندارد. قضاوت این بازی برعهده کلمنت تورپین از فرانسه خواهد بود.

ترکیب احتمالی دانمارک (۳-۳-۴): اشمایکل، واس، کیائر، کریستنسن، ماهله، ینسن، هویبیرگ، دلینی، پولسن، ویند و بریت‌ویت

ترکیب احتمالی روسیه (۱-۳-۲-۴): شونین، کاراوائف، ژیکیا، سامنوف، ویاچسلاو کاراوائف، بارینوف، گولووین، چریشف، میرانچوک، زوبین و زیوبا.

۴عروسی، و چند خداحافظی تلخ در یورو ۲۰۲۰

کد خبر 609088
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha