مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۷
۰ نفر

نتیجه انتخابات شوراهای اسلامی تمامی شهرهای تابعه استان قم همچون کهک، قنوات، دستجرد، جعفریه و سلفچگان اعلام شد.

انتخابات شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین، با توجه به این که مهم‌ترین تشکیلات نهادی در شهرهای تابعه استان قم شوراهای اسلامی و شهرداری‌ها است، انتخابات شورای اسلامی در این شهرها با شور و نشاط بیشتری برگزار می‌شود. در استان قم به جز حوزه انتخابیه شهرستان قم، نتیجه قطعی سایر انتخابات شورای اسلامی شهرها اعلام شده است.

کهک

در شهر کهک علی رسولی کهکی با ۶۰۱ رأی، عباس ابراهیمی با ۵۵۳ رأی، مریم عرب‌نژاد با ۴۸۹ رأی، محمدرضا حاج اسماعیلی کهکی با ۴۳۵ رأی و سید حامد بنی هاشمی با ۳۸۷ رأی به‌عنوان اعضای اصلی ششمین دوره انتخابات شورای اسلامی انتخاب شدند.

همچنین ابوالقاسم حاج اسماعیلی با ۲۷۴ رأی، جمیله بختیاری کهکی با ۲۵۱ رأی و سید محمد موسوی تیله بنی با ۲۴۹ رأی به‌عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

قنوات

در حوزه انتخابیه قنوات محمدتقی محمد کاشی با ۲ هزار و ۹۷۹ رأی، حسن مجد با هزار و ۶۶۹ رأی، سید حسین حسینی با هزار و ۵۷۶ رأی، میثم سعادت کاظمی با هزار و ۵۷۶ رأی و محمدرضا سعادتی با هزار و ۳۰۳ رأی به‌عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی این شهر راه پیدا کردند.

عباس ده‌کار با هزار و ۱۵۲ رأی، ابوالفضل طاهری‌نژاد با هزار و ۵۰ رأی و هادی زینی‌وند با ۷۲۰ رأی به‌عنوان اعضای علی‌البدل شورای اسلامی شهر قنوات انتخاب شدند.

سلفچگان

حسن شریفی با ۳۶۶ رأی، علیرضا حاج مهدی با ۳۵۴ رأی، علی اصغر حاج مهدی با ۳۰۴ رأی، علی عبداللهی پارسا با ۲۵۲ رأی و ابوالفضل حاج مهدی با ۲۴۹ رأی به عنوان منتخبان اصلی شورای اسلامی شهر سلفچگان معرفی شدند.

همچنین حسین درودگر با ۲۳۹، سید داود سیدان جاسبی با ۲۳۰ رأی و رضا معصومی با ۱۹۱ رأی به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

جعفریه

در انتخابات شورای اسلامی شهر جعفریه مهرعلی صفری با هزار و ۲۱۵ رأی، مریم محمدی با هزار و ۱۴ رأی، سید علی حسینی‌پور با ۹۴۹ رأی، مهدی چراغی با ۸۹۷ رأی و اکبر صفری با ۸۷۳ رأی به‌عنوان اعضای اصلی و داود مراد بکلو با ۸۵۷ رأی، رضا صالح با ۸۰۵ رأی و ابوالفضل مراد بیک لو با ۷۰۵ رأی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

دستجرد

حجت‌الله ابوالحسنی با ۴۱۳ رأی، عباس زینلی با ۳۰۸ رأی، محمدحسین محمدمیرزایی با ۲۵۲ رأی، لیلایل علی بیگی با ۲۳۳ رأی و مهدی اسکندری با ۲۲۴ رأی به عنوان اعضای اصلی به شورای اسلامی شهر دستجرد راه پیدا کردند.

همچنین علی راستین با ۲۰۰ رأی، حسن رحمانی با ۱۹۲ رأی و زهرا باقری وشاره با ۱۷۴ رأی به عنوان اعضای علی البدل این شورا انتخاب شدند.

کد خبر 608820

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha