سرخیو راموس امروز در مراسم خداحافظی خود شرکت کرد و در میان اشک و بغض، وعده داد که به زودی برمی‌گردد.

راموس

به گزارش همشهری‌آنلاین، مدافع و کاپیتان کهنه‌کار رئال که در چند وقت اخیر خبرهای زیادی از احتمال جدایی او از رئال منتشر شده بود سرانجام پس از ۱۶ سال و فتح ۲۲ جام از رئال مادرید خداحافظی کرد.

باشگاه مادریدی در هفته‌های اخیر به این اطمینان رسیده بود که راموس با باشگاهی دیگر که احتمالا سیتی یا پی‌اس‌جی است به توافق رسیده ولی گفت‌وگوی جمعه گذشته با رئیس باشگاه می‌توانست همه چیز را ۱۸۰ درجه تغییر دهد که چنین نشد. در واقع راموس که انتظار داشت به فاصله دو هفته تا پایان قراردادش، باشگاه از خود نرمش نشان دهد و با شرایط او کنار بیاید، دریافت که چنین اتفاق رخ نخواهد داد و در نهایت تصمیم به جدایی را قطعی کرد.

سرخیو راموس همراه با پدر، مادر، خواهر، برادر، همسر و فرزندانش در سالن حضور دارد و پس از پخش ویدیویی از گل‌های سرخیو راموس و افتخارات او در رئال، فلورنتینو پرز رئیس رئال شروع به صحبت کرد.

رئیس رئال در شروع گفت: «این مراسم برای همه رئالی‌ها دراماتیک است و برای من هم حرف زدن کار ساده‌ای نیست. سال‌ها سرخیو در رئال با ما بود و تاثیر گذاری اش غیرقابل‌انکار است. او بارها به ما خوشحالی را هدیه داد و روزهای شیرینی را برای مان رقم زد که هرگز از یادها نخواهد رفت. سرخیو فقط ۱۸ سال داشت که به رئال پیوست و انگیزه فراوانی برای نشان دادن خودش به دنیا داشت. پسری اهل کاماس سویا و با قدرتی خارق‌العاده. جذب او کار ساده‌ای نبود ولی سرخیو توانست در رئال یک دوران فراموش نشدنی را رقم بزند.»

پرز ادامه داد: «از دستاوردهای راموس احساس غرور می‌کنم و تو یکی از افسانه‌های باشگاهی سرخیو. تو درون زمین تحسین و احترام به خودت را موجب شدی و این در خاطرمان خواهد ماند. ممنون برای همه خدماتی که به باشگاه داشتی و اینکه همیشه با همه توان و افتخار از پیراهن رئال دفاع کردی. هر جای دنیا که باشی تو مرد لادمسیا هستی. همچنین می خواهم از خانواده‌ات نیز تقدیر کنم. تو با مارسلو ۲۲ ۲۲ جام در رئال کسب کرده‌ای؛ افتخاراتی که فراموش نمی‌شوند.»

سپس سرخیو راموس شروع به صحبت کرد: «زمان خداحافظی رسید. یکی از سخت ترین لحظات زندگی ام چرا که هیچکس برای اینکه از رئال خداحافظی کند آماده نیست(در این لحظه بغض راموس شکست).

عکس | راموس با بغض وعده داد | واکنش هم‌تیمی‌ها به وداع کاپیتان افسانه‌ای

در خانواده ای خوب و بزرگ زیر نظر والدینم و نیز برادر بزرگم رشد کردم و خدا را از این بابت شکر می کنم. باید به شکل ویژه از آنها تشکر کنم که همیشه کنارم بودند. همچنین از باشگاه و رئیس برای همه لطفی که به من داشتند. از کادر فنی، کارمندان باشگاه و هم تیمی هایم. از هواداران که همیشه حامی من بودند. دوست داشتم در برنابئوی پر از تماشاگر از رئال خداحافظی کنم ولی هواداران بدانند که همیشه در قلبم جای خواهند داشت. دورانی در رئال و زندگی‌ام به اتمام رسید که تکرار نخواهد شد. می‌خواهم همچنان بهترین عملکردم را داشته باشم و افتخاراتم را بیشتر کنم. ممنون از همه. این یک وداع نیست چون دیر یا زود باز خواهم گشت.»

پس از پایان مراسم موج پیام‌های خداحافظی از سوی بازیکنان رئال مادرید برای راموس در شبکه‌های اجتماعی سرازیر شده است.

کریم بنزما نوشت: «فراتر از یک کاپیتان؛ دوست و برادر من، ممنون برای همه لحظاتی که با هم در مسیر کسب افتخار برای رئال گذراندیم. برایت بهترین‌ها را آرزو می‌کنم اسطوره.»

عکس | راموس با بغض وعده داد | واکنش هم‌تیمی‌ها به وداع کاپیتان افسانه‌ای

ایکر کاسیاس نوشت: «دوست من، امروز خانه‌ات را ترک می‌کنی ولی همیشه اسطوره رئال باقی خواهی ماند. برایم افتخار بزرگی است که لحظات خوب زیادی را باهم سپری کردیم. بهترین‌ها را برایت می‌خواهم. بزرگ در بیرون و درون زمین.»

عکس | راموس با بغض وعده داد | واکنش هم‌تیمی‌ها به وداع کاپیتان افسانه‌ای

تیبو کورتوا هم نوشت: «ممنون سرخیو برای همه روزهای خوبی که باهم داشتیم. تو اسطوره رئال و تاریخ فوتبال هستی. بهترین‌ها را برایت می‌خواهم کاپیتان.»

عکس | راموس با بغض وعده داد | واکنش هم‌تیمی‌ها به وداع کاپیتان افسانه‌ای

مارسلو، ایسکو، تونی کروس، دنی کارواخال و سرخیو رگیلون نیز پیام‌هایی مشابه را تقدیم راموس کردند.

کد خبر 608277

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha