سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره محموله واکسن کرونا که صبح امروز وارد کشور شد، توضیح داد و گفت: به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح امروز یک میلیون دوز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله نیز با پروازی دیگر به کشور خواهد رسید.

محمدحسن قوسیان‌مقدم

محمدحسن قوسیان مقدم سخنگوی جمعیت هلال احمر درباره میزان محموله واکسن کرونای وارد شده توسط این مجموعه در صبح امروز، گفت: آخرین محموله واکسن کرونای خریداری و تحویل گرفته شده از سوی جمعیت هلال احمر ۲ میلیون دوز است اما به دلیل محدودیت‌های پروازی صبح امروز فقط یک میلیون دوز آن به دستمان رسید و مابقی محموله هم با پروازی دیگر از کشور مبدا به ایران خواهد رسید.

وی با تاکید بر اینکه علت تفاوت در میزان خرید محموله و آنچه‌ که صبح امروز به کشور رسیده است تنها محدودیت میزان حمل بار در پرواز است، اظهار کرد: وزارت بهداشت نیز تاکنون محموله‌های ۱۰۰ هزار دوزی واکسن وارد کرده است و ما یک میلیون دوز واکسن وارد کردیم، یعنی ۱۰ برابر محموله‌ای که هربار وارد می‌کنند. 

وی تاکید کرد: بنابراین به دلیل محدودیت حمل بار، پرواز صبح امروز یک میلیون دوز واکسن به کشور رساند و مابقی محموله هم در گمرک تحویل ما آماده است تا با پروازی دیگر به کشور برسد. 

سخنگوی جمعیت هلال احمر گفت: ما درگیر ادامه خریدها هستیم و فعلا نمی‌توانیم جزئیات بیشتری از نوع خرید، کشوری که خریداری کردیم و... ارائه دهیم. 

کد خبر 608254

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۷
    1 0
    نوع واکسن چیست ؟