شاگردان الکنو بعد از ۵ برد متوالی دوباره روی دور باخت افتادند و البته این بار برابر برزیل قدرتمند نتیجه را واگذار کردند.

والیبال

به گزارش همشهری آنلاین تیم ملی والیبال کشورمان در یازدهمین مسابقه خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ به مصاف برزیل رفت که این مسابقه در نهایت با نتیجه ۳ بر یک و با امتیازهای ۱۹ بر ۲۵، ۲۵ بر ۲۳، ۱۹ بر ۲۵ و ۲۱ بر ۲۵ به سود برزیل خاتمه پیدا کرد. 

ولادیمیر آلکنو برای این مسابقه از ترکیب سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، میثم صالحی، علی اصغر مجرد، صابر کاظمی و آرمان صالحی استفاده کرد. ایران در حالی مقابل برزیل صف آرایی کرد که در ۱۰ بازی گذشته مقابل هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان و آمریکا به پیروزی رسیده و به ژاپن، روسیه، صربستان،  آلمان و استرالیا بازی را واگذار کرده بود.  

در ۱۰ بازی اخیر این دو تیم، تیم ملی والیبال برزیل موفق شده ۹ پیروزی کسب کند و سهم برد ایران تنها یک پیروزی در سال ۲۰۱۴ (مسابقات لیگ جهانی) بوده که با نتیجه ۳ بر ۱، بازی به سود ایران تمام شده است

تیم ملی والیبال ایران در آخرین مسابقه خود در هفته چهارم امروز از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل اسلوونی، پدیده این دوره از مسابقات قرار خواهد گرفت.

کد خبر 608184

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha