ماشین‌آلات صنعتی و خط تولیدها همواره اهمیت بالایی در رشد صنعت و رونق کسب‌وکارها دارند. این ماشین‌آلات، مهم‌ترین ابزار برای شروع هر کار صنعتی هستند. از این رو بیشتر صاحبان کسب‌وکار تمایل دارند خط تولیدها را با کیفیت و قیمت مناسب خریداری کنند. ماشین‌سازی بهرامی یک شرکت با ۱۰ سال سابقه کار در زمینه تولید ماشین‌آلات صنعتی است.

image-20210616094352-1.jpeg

خط تولید اسید کلریدریک، خط تولید سولفات پتاسیم، خط تولید سولفات سدیم و... از محصولات تولیدی ماشین‌سازی بهرامی است.

اسید کلریدریک چیست و به چه منظور تولید می‌شود؟

اسید کلریدریک را با نام جوهر نمک و هیدروکلریک اسید نیز می‌شناسند. این محلول بسیار قدرتمند بوده و برای مصارف مختلف صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. هیدروکلریک اسید با فرمول شیمیایی HCL معرفی شده و در واقع همان هیدروژن کلراید در آب است. جوهر نمک بوی بسیار  تندی دارد و به شکل محلول بی‌رنگ و شفافی عرضه می‌شود. جوهر نمک با توجه به پایه شیمیایی خود، در صنایع و موارد مختلف به کار گرفته می‌شود.

چنین اسیدی قدرت جذب و خورندگی بالایی داشته و به همین علت، کار کردن با آن نیاز به دقت بسیاری دارد. گاز هیدروکلریک اسید نیز با بوی تند و بی‌رنگی وجود دارد. این گاز وزن بیشتری نسبت به هوا دارد و دارای طعم اسیدی است. چنین ماده‌ای می‌تواند به‌راحتی از حالت گاز به مایع تغییر پیدا کند. در نمونه گازهای مرطوب شده، ماده آبی‌رنگ به قرمز مبدل می‌گردد. جوهر نمک را در گذشته با نام‌های دیگری مانند ارواح نمک، موریاتیک اسید و اسید سالیس می‌شناختند. در گذشته بیشترین استفاده از جوهر نمک مربوط به تولید نمک طعام و اسید سولفوریک (ویتریول) بود.

آندریاس لیباویوس، هیدروکلریک اسید آزاد را در اوایل قرن ۱۶ به جهان معرفی کرد. شیمیدان‌های دیگری مانند جوزف پریستلی، ژوهان رودولف گلابر و همفری دیوی نیز کاربران اسید کلریدریک بوده‌اند. اسید کلریدریک برای تولید پلاستیک، وینیل کلرید، ژلاتین، چرم‌سازی، ساخت مواد شوینده قدرتمند، رسوب‌زدایی، افزودنی‌های غذایی و... کاربرد دارد.

چرا باید خط تولید اسید کلریدریک مجهز و قدرتمند باشد؟

به‌طور کلی، مراحل تولید و حتی استفاده از اسید کلریدریک بسیار خطرناک بوده و به همین علت تمام نکات استاندارد و کاربردی برای آن مورد توجه قرار می‌گیرد. تمام مشتقات ساطع شده از اسید کلریدریک همچون بوی تند، تماس با پوست، تماس با چشم و ... خطرناک بوده و مشکلات بسیاری برای فرد ایجاد می‌کند.

بخش مهمی از خط تولید اسید کلریدریک مربوط به رعایت اصول ایمنی است. در واقع، خط تولید مجهز، نیاز به نیروی انسانی را در پروسه تولید کمتر کرده و از بروز حوادث ناگوار جلوگیری به عمل می‌آورد.

ماشین‌سازی بهرامی: سازنده قدرتمند خط تولید اسید کلریدریک

خط تولید اسید کلریدریک

چرا ماشین‌سازی بهرامی؟

ایران با توجه به شدت تحریم‌ها و وضعیت نابه‌سامان اقتصادی، نیاز به تولیدات داخلی دارد. ماشین‌سازی بهرامی تمام قطعات و تجهیزات مربوط به خط تولید اسید کلریدریک را به‌عنوان سازنده ارائه می‌کند.

رسیدن به خودکفایی در خط تولید

ماشین‌سازی بهرامی برای نخستین بار در کشور، کلیه قطعات و تجهیزات خط تولید اسید کلریدریک را به شکل صفر تا صد تولید کرده است. همین مسئله کاهش قیمت خط تولید اسید کلریدریک را برای صاحبان کارخانه و صنایع به همراه دارد. همچنین راه‌اندازی این خط تولید نیز توسط ماشین‌سازی بهرامی انجام شده است. در واقع تیم فنی این ماشین‌سازی توانسته در زمینه خط تولید اسید کلریدریک به خودکفایی برسد و گواهینامه iso۹۰۰۱:۲۰۱۵ را دریافت کند. چنین گواهینامه‌ای به معنای این است که شرکت بهرامی نیازی به دیگر کشورها برای وارد کردن قطعه، تجهیزات یا راه‌اندازی خط تولید ندارد.

کاهش قیمت خط تولید و زیرساخت‌های صنعتی

بهره‌مندی از خدمات کشورهای خارجی می‌تواند هزینه زیادی بر خط تولید وارد کند. حال آنکه شرکت بهرامی توانسته تا حد مطلوبی قیمت‌های بازار خط تولید را به نفع صاحبان صنایع کاهش دهد. همچنین این موضوع باعث شده که قیمت راه‌اندازی و خرید خط تولید اسید کلریدریک با ثبات بیشتری در بازار همراه باشد و کمتر تحت تاثیر نوسانات ارزی و وضعیت اقتصاد قرار بگیرد.

ارائه خط تولید مجهز و کارآمد به مشتری

 خط تولید اسید کلریدریک ماشین‌سازی بهرامی، تمام تجهیزات و قطعات یک خط تولید کارآمد را برای مشتری در نظر گرفته و کارایی و قدرت تجهیزات آن را مورد سنجش قرار می‌دهد. در صورت خرابی و نیاز به تعمیر خط تولید نیز می‌توان از مهندسان این مجموعه برای حل مشکل کمک گرفت. ضمن اینکه اگر نیاز به تعویض قطعات باشد، این قطعات با قیمت مناسب، به‌راحتی در داخل کشور یافت می‌شود.

ظرفیت تولیدی بالا

یکی از ویژگی‌های مهم در مورد خط تولید، میزان ظرفیت تولیدی آن است. قطعاً ظرفیت بالای خط تولید تاثیر به‌سزایی در افزایش تولید صنایع دارد. خط تولید گروه صنعتی بهرامی با ظرفیت قابل توجهی به مشتری عرضه می‌گردد. این ظرفیت استاندارد می‌تواند افزایش تولید و بالا رفتن سرعت کار را به دنبال داشته باشد.

اعتبار بالا و رزومه درخشان

ماشین‌سازی بهرامی همواره نشان داده که گزینه قابل اعتماد برای راه‌اندازی خط تولید صنایع مختلف است. در حال حاضر، این ماشین‌سازی پروژه‌های مختلفی در داخل کشور و کشورهای همسایه، همچون عراق و ارمنستان انجام می‌دهد. این موضوع نشان می‌دهد که شرکت بهرامی در سطح جهانی نیز اعتبار دارد.  

رزومه قوی و درخشان گروه صنعتی بهرامی، توانایی و سابقه بالای این شرکت را به‌خوبی نشان می‌دهد. با مراجعه به سابقه درخشان و مشارکت این مجموعه در پروژه‌های مختلف، متوجه امکانات متفاوت گروه صنعتی بهرامی به‌عنوان سازنده تولید خواهید شد.

خط تولید استاندارد و ایمن

استانداردسازی خط تولید در صنایع مختلف، اهمیت بسیاری دارد. هر کدام از این خطوط تولید، پیش از اینکه به مشتری ارائه شوند، کاملاً تست می‌گردند. همچنین استانداردهای لازم برای کارکرد بهتر دستگاه مد نظر قرار می‌گیرد. این استانداردها از بروز حوادث و تولید نامطلوب محصول جلوگیری می‌کند. افرادی که در حال کار با خط تولید صنعتی هستند، باید از امنیت و استانداردسازی دستگاه مطمئن باشند.

تضمین کیفیت محصولات و استفاده از متریال درجه یک

گروه صنعتی بهرامی از اصالت و کیفیت کالای خود مطمئن بوده و به همین خاطر، خطوط تولید خود را با گارانتی به مشتری عرضه می‌کند. این گروه صنعتی در انتخاب متریال خط تولید به شکل حرفه‌ای عمل کرده و به همین دلیل، متریال را از نظر میزان مقاومت، مورد ارزیابی قرار می‌دهد.

طرح توجیهی هیدروکلریک اسید رایگان گروه صنعتی بهرامی

ماشین‌سازی بهرامی طرح توجیهی را به شکل رایگان به ۲ زبان در  اختیار مشتریان و صاحبان صنایع قرار می‌دهد. در این طرح توجیهی، مواد اولیه لازم برای تولید، روش تولید جوهر نمک و نقشه خط تولید به مشتریان ارائه می‌شود. مشتریان می‌توانند از این طرح توجیهی، برای بهبود و رشد صنعت کمک بگیرند.

خط تولید سولفات پتاسیم مجهز و کارآمد

خط تولید سولفات پتاسیم نیز یکی دیگر از خدمات ویژه ماشین‌سازی بهرامی به مشتریان است. سولفات پتاسیم در واقع همان کود پتاسیمی در باغبانی است. این کود را با نام کود کیفیت یا NPK نیز می‌شناسند. پتاسیم برای سلامت میوه و سبزی اهمیت دارد. پتاسیم باعث درشتی میوه شده و افزایش قند میوه را به همراه دارد. همچنین ویتامین C را در میوه‌هایی مانند مرکبات افزایش‌ داده و رنگ پوست میوه را شفاف می‌کند.

ماشین‌سازی بهرامی: سازنده قدرتمند خط تولید اسید کلریدریک

سولفات  پتاسیم

برای تولید انبوه و باکیفیت سولفات پتاسیم، نیاز به یک خط تولید قدرتمند و با ظرفیت بالا داریم. وجود یک خط تولید کارآمد می‌تواند رشد صنعت تولید سولفات  پتاسیم را به همراه داشته باشد. ماشین‌سازی بهرامی سازنده خط تولید سولفات پتاسیم است. با این خط تولید می‌توان شرایط مناسب برای تولید سولفات پتاسیم به شکل انبوه و با کیفیت بالا را فراهم کرد. این خط تولید، کیفیتی معادل با خطوط تولید خارجی دارد و در عین حال، با قیمت مناسبت‌تری عرضه می‌گردد.

کلیه تجهیزات و زیرساخت‌های صنعتی هزینه بالایی را به خود اختصاص می‌دهند. خرید خط تولید از شرکت‌های داخلی به مراتب سود بیشتری برای صاحبان صنایع به دنبال دارد. در واقع بهره‌مندی از این تولیدات، امکان صرف سرمایه را در بخش‌های دیگر تولید مهیا می‌سازد.

جمع بندی

ماشین‌آلات صنعتی، اهرم اصلی خط تولید و کارخانجات است. این خطوط تولید نیاز به ایمن‌سازی، رعایت استانداردها، قدرتمندی، ظرفیت بالای تولید و... دارند. گروه صنعتی بهرامی، کلیه نکات ضروری و مهم را به‌عنوان طراح و سازنده خط تولید کلریدریک، خط تولید سولفات پتاسیم و... مد نظر قرار می‌دهد و همواره به دنبال رضایت مشتری است. در یک خط تولید مجهز، می‌توان میزان دخالت انسان را در پروسه تولید به حداقل رساند و از بروز حوادث تلخ جلوگیری کرد. قطعاً کاهش نیروی انسانی، خبر از تجهیزات بالای خط تولید می‌دهد.

با مراجعه به سایت گروه صنعتی بهرامی می‌توانید تصاویر مربوط به پروژه‌های این شرکت را مشاهده کنید.

کد خبر 607936

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha