نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: به شدت دنبال می‌کنم که ما ۵ نفر بنشینیم و با هم صحبت کنیم و مردم را معطل نکنیم. از سه روز پیش دنبال این هدف بودم اما تا الان توفیق حاصل نشده اما همچنان دنبال می‌کنیم تا به نتیجه برسیم.

زاکانی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از فارس، علیرضا زاکانی در نشست خبری که امروز صبح (سه شنبه 25 خرداد 1400) در پاسخ به سؤال خبرنگار خبرگزاری تسنیم در خصوص مصداق همگرایی جریان انقلاب در انتخابات پیش رو که وی بر آن تاکید دارد اظهار داشت: به شدت دنبال می‌کنم که ما ۵ نفر بنشینیم و با هم صحبت کنیم و مردم را معطل نکنیم.

وی افزود: قاعدتا هر کدام از این ۵ نفر خودشان را ترجیح می‌دهند و برنامه‌ای برای اداره کشور دارند، برخلاف آن دو نفر که اگر نوشته‌هایشان را دم درب استودیو بگیرند دیگر چیزی برای گفتن ندارند و حاضر هم نشده‌اند که در باره اقتصاد جلوی ملت با هم بحث اقتصادی کنیم، لذا جریان انقلاب باید این مسیر را دنبال کند که ظرفیت این ۵ نفر به سمت وحدت، انسجام و پیروزی جبهه انقلاب پیش برود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تصریح کرد: از سه روز پیش دنبال این هدف بودم اما تا الان توفیق حاصل نشده اما همچنان دنبال می‌کنیم تا به نتیجه برسیم؛ مگر اینکه شرایط کشور نشان دهد که پیروزی قطعی است و حضور هر ۵ نفر ظرفیت بالایی را برای مشارکت حداکثری پیش می‌آورد.

زاکانی در پاسخ به این سؤال که آیا با ۴ نامزد دیگر جریان انقلاب به طور مستقیم صحبت کرده‌اید، گفت: با برخی‌هایشان صحبت کرده‌ام؛ اجازه بدهید جلوتر برویم و در جلسه ۵ نفره بین خودمان با منطق و استدلال صحبت کنیم. به هیچ وجه نباید با تفرقه و ننگ و عاری که با لجبازی برای خودمان می‌خریم، زمینه شکست جریان انقلاب را فراهم کنیم.

حاضرم هر نوع فداکاری برای پیروزی جبهه انقلاب بکنم

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری همچنین در پاسخ به سؤال خبرنگار ایلنا مبنی بر اینکه آیا به نفع آقای رئیسی کنار می‌روید و اینکه گفته می‌شود از ابتدا برای کمک به ایشان وارد انتخابات شده‌اید تا در دقیقه آخر کنار بروید، تصریح کرد: این از همان دروغ‌های سیزده است و ظلم به هر ۵ نامزد جبهه انقلاب از جمله آقای رئیسی محسوب می‌شود و به این دلیل این دروغ‌ها را می‌گویند که جرأت مناظره ندارند؛ مانند آقای همتی که جرأت مناظره رودررو ندارد و با حرف‌هایی که زد فضای مناظره تلویزیونی را به سمت دیگری برد.

زاکانی ادامه داد: آنچه مهم است تغییر جهت‌گیری‌های ناصواب در اداره کشور است و هر ۵ نامزد جبهه انقلاب این امکان را دارند و علت این نکته که درخواست کردیم بنشینیم و با هم صحبت کنیم، این بوده است که سرمایه فراهم شده برای جبهه انقلاب صرف اشخاص نشود.  

وی با بیان اینکه تغییر جهت‌گیری اداره کشور برای ما مهم است و می‌خواهیم کسی سر کار بیاید که مانند دولت فعلی ویرانه تحویل ندهد و ۳۴ هزار میلیارد تومان بدهی روی دست دولت آینده نگذارد، گفت: در این شرایط هم مشارکت بالا و هم پیروزی جبهه انقلاب برای ما موضوعیت دارد اما باید دید اقبال مردم به کدام سمت است و سپس تصمیم بگیریم.

زاکانی با بیان اینکه ذوق زدگی آقای همتی از حرف‌های اخیر من ناشی از خواب‌های آشفته‌ای است که در سر دارد، اظهار داشت: خودم حاضرم هر فداکاری که لازم است انجام دهم و کسی را به سوی خودم دعوت نکنم، بلکه خودم و دیگران را به سوی مردم و همه را به مقابله با ناکارآمدی و فساد دعوت می‌کنم.

کد خبر 607863

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha