استاندار تهران از افتتاح بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی فیروزآبادی ری در روز پنج‌شنبه هفته جاری خبر داد.

انوشیروان محسنی بندپی

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، انوشیروان محسنی بندپی استاندار تهران در پایان جلسه ستاد مقابله با کرونای استان تهران گفت: حدود ۹۴۶ هزار دوز واکسن در ۷۵ مرکز دانشگاه‌های علوم پزشکی در استان تهران تزریق شده است و منتظر تحویل واکسن هستیم تا ادامه کار واکسیناسیون تداوم پیدا کند.

وی افزود: واکسن برکت مجوز تزریق اضطراری را اخذ کرده که با این مجوز شروع واکسیناسیون تولید داخل محقق خواهد شد تا از این طریق واکسیناسیون براساس روند گروه‌های سنی مشخص شده توسط ستاد ملی تداوم پیدا کند.

استاندار تهران با اشاره به برگزاری چهار انتخابات ریاست جمهوری، میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری و شوراهای شهر و روستا در تهران گفت: انتخابات ریاست‌جمهوری ملی است که مصوب شده ناظرین کاندیداها در شعب حضور پیدا کنند، اما سه انتخابات دیگر در تهران جنبه محلی دارد و با توجه به اینکه در هر شعبه ۲۵ نفر به عنوان عوامل اجرایی و نظارتی حضور دارند شعب به اندازه کافی شلوغ هستند، لذا مقرر شد با کاندیداها مذاکره شود، عوامل نظارتی و اجرایی را مورد اعتماد خود قرار دهند تا بیش از این موجب شلوغی شعب نشوند.

وی تأکید کرد: کار رعایت پروتکل‌ها در انتخابات کشور بر عهده هلال احمر گذاشته شده تا تحت عنوان طرح حامیان بهداشت مسئله فاصله‌گذاری اجتماعی و رعایت پروتکل‌ها توسط هلال احمر اجرایی شود. به این ترتیب در هر شعبه باید یک نماینده هلال احمر حضور داشته باشد تا رعایت پروتکل‌های بهداشتی محقق شود.

استاندار تهران در بخش دیگری از صحبت‌های خود از افتتاح دو بیمارستان در استان تهران در آینده نزدیک خبر داد و افزود: بیمارستان فیروزآبادی ری با ۳۰۰ تخت آماده بهره‌برداری است که روز پنج‌شنبه به صورت ویدئوکنفرانسی توسط رئیس‌جمهور افتتاح خواهد شد.

وی افزود: تجهیز بیمارستان با آگهی آزمون مشخص و استخدام‌ها صورت گرفته است. همچنین بیمارستان ۱۶۰ تختخوابی ملارد نیز احتمالا در تیر سال جاری به بهره‌برداری خواهد رسید.
 

کد خبر 607552

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار بهداشت و درمان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha