مجموع نظرات: ۸
یکشنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۸
۰ نفر

 بنا به اظهار واحد روابط عمومی شرکت مدیران خودرو  خودروی تیگو ۸پرو به عنوان لوکس ترین محصول شرکت مدیران خودرو طی چند ماه آینده راهی بازار خواهد شد .

مدیران خودرو

تیگو۸ پرو اخیرا در بازار چین و سایر بازارهای مهم چون برزیل، روسیه، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به عنوان لوکس ترین محصول شرکت سازنده معرفی گردیده است.

تیگو۸ پرو یک شاسی بلند لوکس  و مدرن میباشد که با اندازه و ابعاد بزرگ و به صورت ۷ نفره به بازار ایران عرضه  میشود ، که میتواند برای خانواده های ایرانی مورد توجه قرار گیرد . این خودرو با داشتن طول ۴۷۲۲ میلی متر ،عرض ۱۸۶۰ میلیمتر و ارتفاع ۱۷۴۵ میلیمتر  و فاصله دو محور ۲۷۱۰ میلیمتر میتوان به عنوان یک شاسی بلند میدسایز در کلاس رقابتی هیندای سانتافه ، میتسوبیشی اوت لندر، رنو کلئوس قرار گیرد .

زبان طراحی این خودرو از آخرین و به روزترین متد طراحی پیروی میکند که حس یک شاسی بلند طراز اول  را برای خریداران تداعی میکند . جلوپنجره خاص این خودرو  که حالت الماس گونه دارد جلوه و پرستیژ خاصی به آن داده است.

از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو میتوان به : ایربگ های جلو ، جانبی ، پرده ایی  ، و مجموعه از امکانات ایمنی را اشاره نمود . همچنین این خودرو دارای امکانات رفاهی چون دوربین ۳۶۰ درجه اچ دی میباشد و همچنین تهویه مطبوع این خودرو  دارای فیلتر ان ۹۵ میباشد که از ورود ویروس به کابین خودرو جلوگیری میکند .

سال گذشته تنها در بازار کشور چین که تمام مدلها و برندهای خودرویی جهانی به صورت آزادانه فعالیت میکنند تیگو۸ موفق به فروش حدود ۱۴۰.۰۰۰ دستگاه گردید که هم برای سازنده یک رکورد بزرگ بود و هم در این سگمنت قیمتی و کلاسی این تعداد فروش نمایانگر یک محصول موفق میباشد .همچن از ابتدا عرضه تیگو۸ تا کنون حدود ۳۰۰ هزار دستگاه از این خودرو به فروش رسیده است .

کد خبر 607166

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha