اخیرا شرکت مدیران خودرو طرح تعویض خودروهای کارکرده با نو خود را با جدیت و مشارکت شرکت ایرانیان خودرو از سر گرفته است. این طرح را می‌توان در میان خودروسازان کشور طرحی خاص و منحصر به فرد در شرایط فعلی نامید.

مدیران خودرو

از مزیت های مهم این طرح میتوان به تقویت بازار دست دوم محصولات مدیران خودرو اشاره نمود ، در اصل در این طرح با حضور نماینده رسمی دادگستری قیمت عادلانه ایی بر روی خودروهای کارکرده مدل سال ۹۰ و به بعد وضع میگردد ، و مبلغ خریداری شده میتواند نسبت به انتخاب محصول جدید این برند به عنوان پیش پرداخت یا بخشی از آن در نظر گرفته شود.

از سوی دیگر در این طرح خودروهای دست دوم اورهال شده و گارانتی جدید تحت نام گارانتی پلاس دریافت میکنند و قطعات اصلی و لازم  برای آنها با اطمینان خاطر فراهم میگردد.

همچنین در  طرح جایگزینی خریدار خودرو صفر پس از اینکه خودروی کارکرده خود را با خیال آسوده فروخت میتواند با بهره از اقساط تا سقف ۵ سال ، حداقل پیش پرداخت ۳۰ درصد، تعویضی امن و راحت خواهند داشت و در یک بازه زمانی اندک خودروی جدید خود را دریافت خواهند نمود و خودروی قدیمی او نیز پس از بازسازی به صورت اقساطی در بازار فروخته خواهد شد که با ایجاد این چرخه قطعا بازار دست دوم و ارزش محصولات مدیران خودرو ارتقاء قابل توجهی خواهد داشت.

کد خبر 607163

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha