خیلی از شما دوست دارید مثل خیلی از کالاهای دیگه که به راحتی از اینترنت خرید و تهیه می کنید ، انگشتر نقره را نیز تهیه و از طریق اداره پست دم در خانه دریافت کنید، پس دنبال سایتی می گردید که به صورت آنلاین و چه بهتر که دسته اول و بی واسطه و البته با تنوع فراوان و شیک در خدمت شما باشد

image-20210612174620-1.jpeg

سایتی که بتوانید انگشتر مدنظر خودتان را تهیه کنید، فروشگاهی که هم عقیق یمنی داشته باشد و هم انگشتر زبرجد و انواع الکساندرهای معروف و البته فیروزه های زیبا و چشم نواز، خلاصه اینکه همه چی تمام باشد و یه انلاین شاپ بی نظیر باشد که  دست خالی برنگردید! پس با ما همراه باشید تا گالری بزرگ و بی نظیر انگشتر نقره مردانه و زنانه اسرارالشفاء را کامل به شما معرفی کنیم.

چرا برای خرید انگشتر نقره انتخاب و توصیه ما فقط فروشگاه اینترنتی اسرارالشفاء است؟

اول از همه دست اول بودن ! شما بی واسطه از کارگاه مشهد که معدن سنگ های قیمتی و البته نقره است و نازل ترین قیمت به همراه بالاترین کیفیت را دارد خرید می کنید در نتیجه هم مبلغ کمتری می پردازید برای خرید انگشتر نقره و هم اینکه بهترین رو انتخاب و تهیه می کنید. دوم اینکه اعتبار این فروشگاه و اسبقه اون و البته داشتن مجوز در کنار ای نماد خیال شما رو از هر لحاظ راحت می کنه و بی دردسر و بی دقیقه لذت خرید اینترنتی رو برای شما به همراه میاره .

سوم و مهمتر گالری بزرگ این سایت که بیش از ۱۰۰۰ مدل داخل خودش داره و تقریبا انواع اقسام مدل ها با تنوع بالا در سنگ ها داره که مخاطب می تونه ساعت ها گشت گذار در بین تنوع بالای این سایت رو تجربه کنه و هر مدلی که تو ذهنش باشه و مدنظر باشه تجربه کنه . چهارم اینکه انشگتری که سفارش بدید سریع درب منزل تحویل می گیرید پنج هم اینکه فکر نکنیم در فضای مجازی برای انگشتر معروفتر از اسرارالشفاء بشناسید و دیده باشیم.

و اما اینکه برای ورود به این سایت کافی است در مرورگر خود آدرس www.۳۴۰.ir  را تایپ کنید و وارد شوید چه با موبایل و یا تبلت و چه با لپ تاپ و رایانه های رومیزی سایت برای شما به خوبی نمایش داده خواهد شد ومی توانید نیازهای خود را برطرف کنید و تعامل داشته باشید.

نکات بسیار مهم و قابل توجه در خرید نقره جات

اول اینکه دور انگشتانتان را با یک نخ اندازه گیری کنید که موقع انتخاب محصول به درستی میزان دور انگشت خود و یا کسی انگشتر را تهیه می کنید وارد کنید تا بعدا مجبور به تغییر آن نشود ، دوم هم که اگر انگشتر برای انگشت های بلند انتخاب می کنید سعی کنید نگین های بیضی شکل و یا کلا طرح دار بزرگتر انتخاب کنید که جلوه خوبی داخل دستان داشته باشد ان شاء الله و سوم که انگشتر تنگ برای دستتان نگیرید که اذیت نشید چهارم هم اینکه از عقیق یمنی قافل نشوید که در احادیث و روایات برایش مطلب زیاد رسیده است.

انگشتر هدیه ای خوب برای مراسمات و حتی افزایش مهر و محبت بین زن و شوهر

شاید بخواهید برای به دست اوردن دل شوهر خود یک انگشتر با نگین زیبا تهیه کنید که صد البته کار بسیار تاثیرگزاری است و بسیار جواب می دهد ، برای اینکار به بخش مردانه سایت مراجعه کیند و بستگی به سلیقه همسر خود از بین محصولات انخاب کنید ولیکن کماکان توصیه به عقیق یمنی است که خواص بیشتری نسبت به دیگر سنگ ها دارد . البته برای مناسبت های دیگر همچون تولد دوستان خود چه خانم و چه آقا نیز دستنبد و گردنبند و حتی ست های بسیار زیبا موجود است که تنوع بالا آن هم باعث می شود دست خالی بیرون نیایید . روز مرد نیز که کلا به همه توصیه می کنیم این نقره های چشم نواز و البته ماندگار رو از دست ندهند ، واقعا برای کادو دادن چی از انگشتر نقره که همیشه به دست خواهند کرد و همیشه همراه خواهند داشت بهتر است ؟

حلقه های وژه زوجین نیز وجود دارد که برای عشاق عزیز بسیار عالی خواهد بود.

یه نکته مهم دیگه هم هست که با هر بودجه و هر مبلغی می توانید تهیه کنید و نیاز خود را برطرف کنید که البته ارزان بودن قیمت ها دلیل بر کیفیت پایین نیست بلکه دلیل بر بی واسطه بودن و خرید مستقیم شما می باشد.

راهنمای کامل و جامع برای خرید انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه

احادیث و روایات در رابطه با سنگ های زینتی

در رابطه با عقیق : روزی جبرئیل بر پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله نازل شد و گفت : یا رسول الله ! پروردگارم بر تو درور و سلام می فرستد و می فرماید : انگشترت را در دست راست کن و نگین آن را هم عقیق قرار بده و به پسر عمویت علی نیز بگو انگشترتش را در دست راست کند و نگین آن را هم عقیق قرار دهد. پیامبر پیام جبرئیل را به علی علیه السلام رسانیدند . حضرت علی علیه السلام عرضه داشت : یا رسول الله عقیق چیست ؟ رسول خدا صلی الله علیه و آله  فرمود : عقیق کوهی در کشور یمن است .( مناقب : ۳ / ۳۰۲ ، بحارالانوار : ۴۲/ ۶۱ ، مستدرک : ۳ / ۲۹۳ ).

در رابطه با فیروزه و در نجف و یاقوت و....: - امام جعفر صادق (علیه السلام) :

امام صادق (علیه السلام) خطاب به مفضل فرمود : دوست دارم که هر مومنی پنج انگشتر در دست کند : عقیق ، فیروزه و یاقوت و حدید صینی و در نجف . مفضل پرسید : سرورم ، خاصیت و فضیلت دست کردن انگشتر در نجف چیست ؟ حضرت فرمود : هر کس انگشتر در نجف در دست کند و نگاه به آن کند ، خداوند برای هر نگاهی که به این نگین می‌اندازد ، ثواب یک زیارت ( اعم از حج یا غیره ) در نامه عمل او می‌نویسد که اجر و ثواب آن برابر با اجر و ثواب عمل پیامبران و صالحان است و اگر رحمت خداوند بر شیعیان نبود ، قیمت هر دانه نگین در نجف به قدری گران می‌شد که کسی توانایی خرید آن را نداشت ، لکن خداوند آن را بر شیعیان ارزان قرار داده و زیاد یافت می‌شود تا آن که همه شیعیان بتوانند از آن بهره ببرند.

همچنین می‌فرمایند :

نگاه کردن به فیروزه باعث شادابی روح و تقویت چشم می‌شود.

دست کردن آن سعه صدر (گشایش کار) و تحمل در برابر مشکلات را زیاد می کند.

باعث تقویت قلب شده و به آن نیرو می‌بخشد.

حاجت را برآورده و باعث تسهیل در کارها می‌شود.

و هچنین : کسی که انگشتر فیروزه در دست کند ، فقیر نمی شود و بی پول نمی ماند. التهذیب : ۳۷/۶ – وسائل الشیعه ۴۰۳/۱۴ 

البته احادیث و روایات در این زمینه بسیار زیاد است که از حوصله این مطلب خارج می باشد.

معرفی مختصر کلیت فروشگاه عطاری آنلاین اسرارالشفاء

راهنمای کامل و جامع برای خرید انواع انگشتر نقره مردانه و زنانه

فروشگاه اسرارالشفاء در استان البرز ، کرج ، چهارباغ جنب دفتر امام جمعه چهار باغ قرار دارد که همه روزه نیز آماده پاسخگویی به مشتریان عزیز می باشد و همچنین در تمام شبکه های اجتماعی با ادرس @teb۳۴۰_ir  در خدمت شما عزیزان می باشد و البته تنوع محصولات این فروشگاه فقط انگشتر نیست بلکه در بحث محصولات طبیعی و ارگانیک و همچنین دمنوش ها و .... نیز فعال می باشد که البته به صورت حضوری نیز این کالا ها را می توانید تهیه کنید جهت هماهنگی بهتر است قبل از حضور با شماره تماس ۰۹۱۲۹۵۹۶۳۴۰ تماس حاصل فرمایید تا از موجودی دقیق محصول مدنظر خود اطلاعات کافی را از جناب آقای افتخاری کسب کنید. البته پیشنهاد ما به شما در این ایام کرونا خرید به صورت آنلاین و غیرحضوری می باشد از تارنمای این مجموعه که قبلا معرفی شد همون سی صد چل دات آی ار که بسیار راحت تر و به صرفه تر می باشد.

کد خبر 607040

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha