شورای شهر تهران فردا در سیصد و یکمین جلسه رسمی خود ۵ طرح یک فوریتی را بررسی می کند. «الزام شهرداری به حفظ میراث طبیعی توچال» و «ارایه برنامه عملیاتی احداث پارکینگ عمومی در شهرتهران» از جمله این طرح ها هستند.

شورای شهر

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سیصد و یکمین جلسه علنی شورای شهر تهران روز یکشنبه بیست و سوم خرداد ماه ۱۴۰۰  برگزار می‌شود. در آغاز این جلسه بررسی یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به حفاظت از میراث طبیعی در بخشی از اراضی حریم جنوبی رشته کوه توچال» و یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به ارتقاء نظام فنی و اجرایی نگهداشت و بهره‌برداری از بوستان‌های فرامنطقه‌ای» و یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به تعیین «روز پارکبان» و «روز باغبان» در تقویم شهری تهران در دستور کار قرار می‌گیرند.

فردا همچنین یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران به جلوگیری از ایجاد و توسعه مراکز نگهداری از گونه‌های حیات وحش در شهر تهران»، یک فوریت طرح «الزام شهرداری تهران جهت احداث بنای یادمان و بازسازی مزار مطهر شهدای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی واقع در بهشت زهرا (س)» و طرح «اصلاح رویه‌ها و فرآیندهای حاکم بر نحوه انجام فعالیت‌های خدمات شهری برای کاهش تلفات انسانی و تحوه حمایت از خانواده‌های متوفیان» بررسی خواهند شد.

همچنین در این جلسه شصت و یکمین صورتجلسه کمیسیون نامگذاری و تغییر نام اماکن و معابر عمومی شهر تهران و طرح «ایجاد سامانه واحد درخواست، نظارت و پیگیری شهروندان» و لایحه شهردار تهران در خصوص «اخذ مجوز تملک و تصویب معامله یک پلاک ثبتی از اراضی طرشت» مورد بررسی قرار می‌گیرند.

کد خبر 607013

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha