رایان تفضلی مدافع دورگه ایرانی انگلیسی تیم وایکام واندررز از مذاکره با تیم پرسپولیس و آرزوی بازی با پیراهن تیم ملی ایران در جام جهانی گفت.

رایان تفضلی

به گزارش همشهری‌آنلاین، رایان تفصلی که در چند هفته اخیر خبرهایی مبنی بر انتقال این بازیکن دورگه ایرانی انگلیسی به یکی از تیم‌های پرطرفدار پایتخت منتشر شده است از احتمال اینکه در آینده در پرسپولیس یا تیمی‌دیگر در ایران بازی کند صحبت کرد.

مدافع دورگه ایرانی انگلیسی در گفت‌وگو با خبر ورزشی اعلام کرد: پرسپولیس به من پیشنهاد داد و یک صحبتی انجام دادیم ولی سایر مسائل را به مدیربرنامه‌هایم سپردم که منجر به عقد قرارداد نشد. می‌دانم پرسپولیس هواداران زیادی دارد و قهرمان ایران است ولی واقعیت این است که من ترجیح می‌دهم فعلا به فوتبالم در اروپا ادامه دهم تا کیفیت خودم را بالاتر ببرم و بتوانم در بالاترین سطح بازی کنم.

تفصلی در ادامه از دوستی خود با امیر عابدزاده، سامان قدوس و علیرضا جهانبخش صحبت کرد و گفت که ارتباط بسیار خوبی با این سه لژیونر ایرانی دارد.

این بازیکن دورگه در پاسخ به این سوال که بهترین فوتبالیستی که تا بحال در ایران دیده چه کسی است، گفت: بدون شک علی دایی بزرگترین و بهترین فوتبالیست تاریخ ایران است. دایی بهترین گلزن دنیاست و این موضوع افتخار بزرگی برای ایران است. من وقتی بچه بودم بازی‌های علی دایی را به همراه پدرم نگاه می‌کردم و می‌دانم چه مهاجم بی نظیری بود. به نظرم دایی جزو بهترین مهاجمان تاریخ فوتبال دنیاست.

کد خبر 606892

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha