پنجشنبه ۲۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
۰ نفر

تیم ملی فردا با تلفیقی از تیم اصلی و ذخیره‌ها به مصاف کامبوج می‌رود.

تیم ملی

به گزارش همشهری‌آنلاین، رقابت‌های مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ فردا (جمعه) در گروه‌های ۸ گانه آسیا پیگیری می‌شود و در گروه C ایران مقابل کامبوج می‌ایستد. کامبوج که با یک امتیاز در قعر جدول گروه C قرار دارد، آسان‌ترین حریف ایران در این رقابت‌هاست. این تیم در بازی رفت ۱۴ گل از ایران دریافت کرده تا پرگل‌ترین بازی این گروه را رقم بزند. آن مسابقه، تنها بازی این دوره از رقابت‌هاست که در تهران برگزار شده و به جز آن مسابقه ایران در هیچ بازی دیگری نتوانسته از امتیاز میزبانی‌اش استفاده کند.

بازی رفت ایران و کامبوج در تهران، همان مسابقه‌ای بود که مسئولان ایران تحت فشار فیفا مجوز حضور زنان در ورزشگاه را هم بعد از مدت‌ها صادر کردند و بازی در شرایط خاص و ویژه‌ای با حضور بانوان برگزار شد. حضوری که با برد پرگل ملی‌پوشان ایران در مقابل ضعیف‌ترین تیم گروه به پایان رسید اما همان مسابقه به آخرین میزبانی تیم ملی ایران در یک بازی رسمی بدل شد و آخرین بار که تماشاگران ایرانی توانسته‌اند در ورزشگاه و از نزدیک شاهد بازی تیم ملی باشند هم همان مسابقه بوده است. از روز ۱۸ مهرماه ۹۸ ایران دیگر نتوانست در یک بازی رسمی میزبان حریفانش باشد و تنها یک‌بار در بازی دوستانه با سوریه میزبان بود که آن بازی هم به‌خاطر شیوع کرونا بدون حضور تماشاگر برگزار شد.

آماده‌باش به ذخیره‌ها

با توجه به شرایط ایران در گروه C طبیعی است که دراگان اسکوچیچ در بازی امشب به تعدادی از بازیکنان اصلی‌اش استراحت بدهد. در فاصله ۴ روز تا بازی حساس مقابل عراق، برخی از ملی‌پوشان ایران نیاز به استراحت دارند و ۴ بازیکن نیز یک‌اخطاره هستند و خطر محرومیت را احساس می‌کنند. سردار آزمون، احسان حاج‌صفی، کنعانی‌زادگان و مهدی ترابی ۴ بازیکنی هستند که درصورت گرفتن یک اخطار دیگر بازی با عراق را از دست خواهند داد. بنابراین اسکوچیچ در استراحت دادن به بازیکنان اصلی تیمش احتمالا این ۴ بازیکن را در اولویت قرار خواهد داد.

وحید امیری هم مصدوم است و قطعا در بازی فردا حضور نخواهد داشت. اسکوچیچ در نشست مطبوعاتی بعد از بازی با بحرین اعلام کرد امیری هر دو بازی باقیمانده ایران را از دست خواهد داد اما دیروز گفته شد ممکن است این بازیکن به بازی با عراق برسد. به هر ترتیب، چه با حضور بازیکنان اصلی و چه بدون آنها یک برد آسان در انتظار تیم ملی است. بردی که البته تعداد گل‌هایش در راه صعود از این مرحله به‌کار ایران نخواهد آمد.

کامبوج؛ استراحت‌گاهی در مسیر بحرین - عراق!

کد خبر 606593
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha