فرمانده انتظامی تهران بزرگ درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد گفت: نمی توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه بازی کرد. این مسایل نباید برای جمع کردن رای مورد استفاده قرار گیرد.

سردار حسین رحیمی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از  ایسنا، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ امروز در حاشیه چهل و پنجمین طرح رعد پایتخت درخصوص اظهارات برخی نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری درباره گشت ارشاد گفت: نمی‌توان با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه بازی کرد. این مسائل نباید برای جمع کردن رأی مورد استفاده قرار گیرد.

رحیمی خطاب به کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نامزدهای محترم با شئونات جامعه به عنوان یک ابزار برخورد نکنند. این رفتار زشتی است و درست نیست.

وی همچنین گفت: درخواست‌هایی برای تجمعات انتخاباتی داشتیم که به عنوان پلیس، امنیت ستادهای انتخاباتی کاندیداها و پوشش این تجمع‌ها را به عهده داشتیم. تاکنون نیز در این خصوص مشکلی وجود نداشته است.  

رحیمی در خصوص تخلفات انتخاباتی گفت: از تخلفات انتخاباتی گزارشی نداشته‌ایم. در فضای مجازی یکسری بداخلاقی‌ها وجود داشت که شورای نگهبان باید به آن ورود کند.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در خصوص آخرین وضعیت متهمان فیلم ضرب و شتم روحانی قلابی گفت: هر دو نفری که دستگیر شدند، در زندان هستند.

کد خبر 606406

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha