مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۴
۰ نفر

فرماندار نوشهر تعداد شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده برای این شهرستان را ۱۳۴ شعبه اعلام کرد که از این تعداد ۳۱ شعبه شهری و سایر شعب در روستاهای بخش مرکزی و بخش کجور مستقر خواهند شد.

انتخابات شوراها

به گزارش همشهری آنلاین، سعید یزدانی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با همشهری آنلاین با بیان این که همه امکانات و تمهیدات برای برپایی انتخاباتی پرشور و با مشارکت حداکثری در نوشهر فراهم شده است، گفت: در حوزه شهری نوشهر ۲۷شعبه ثابت و یک شعبه سیار پیش‌بینی شده است. در حوزه روستایی بخش مرکزی نوشهر نیز ۶۱ زیرساخت‌های برپایی ۶۱ شعبه فراهم شده که در روز انتخابات پذیرای رأی‌دهندگان خواهد بود.

وی افزود: در بخش کجور نیز مجموعا ۴۵ شعبه اخذ رأی مستقر خواهد شد که از این تعداد دو شعبه در شهر کجور، دو شعبه در شهر پول، ۱۷ شعبه سیار روستایی و ۲۴ شعبه نیز به صورت ثابت در روستاهای این بخش برای جمع‌آوری آراء مردم تدارک دیده شده است.

نماینده عالی دولت در نوشهر با اشاره به در نظر گرفتن شرایط کرونایی برای برپایی شعب اخذ رأی و لحاظ کردن همه مقدمات زیرساختی خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط کرونایی امسال نسبت به دوره گذشته دو شعبه اخذ رأی در حوزه روستایی بخش‌ مرکزی و بخش کجور اضافه شد تا تراکم جمعیت در شعب اخذ رأی کمتر شود.

یزدانی درباره تعداد نامزدهای سه حوزه شهری این شهرستان گفت: شهرهای پول، کجور و نوشهر هر کدام پنج کرسی شورای شهر دارند که مجموعا برای حضور در شورای این سه شهر ۶۸ نفر تایید صلاحیت شدند. ۴۶ نفر برای شورای نوشهر، ۱۰ نفر برای حضور در شورای شهر پول و ۱۲ نفر برای عضویت در شورای شهر کجور در این انتخابات حضور دارند. تعداد نامزد شورای روستاهای این شهرستان نیز با توجه به در حال انجام بودن بررسی صلاحیت‌ها هنوز نهایی نشده است.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا همزمان با سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و میاندوره‌ای مجلس خبرگان رهبری جمعه ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

کد خبر 606237

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha