شاگردان اسکوچیچ با برد پرگل برابر بحرین به رتبه دوم جدول گروه صعود کردند.

ایران

به گزارش همشهری‌آنلاین تیم ملی کشورمان در شرایطی که به ۳ امتیاز دیدار برابر بحرین نیاز مبرمی داشت تا امیدهای خود برای صعود به دور بعدی رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را حفظ کند با  ارائه یک بازی درخشان خصوصا در نیمه دوم موفق به شکست پرگل بحرین شد.

شاگردان اسکوچیچ در نیمه اول کمی ناهماهنگ  نشان دادند بازی تدافعی بحرین هم باعث شد تا در نیمه اول نتیجه بدون گل ثبت شود. اما طوفان نیمه دوم ایران باعث شد بحرین که امید زیادی داشت با متوقف کردن ایران باعث حذف تیم ملی ما شود روی درخشش زوج خط حمله ایران با ۳ گل شکست خورد تا حالا امیدوار به از دست دادن امتیاز توسط ایران و عراق باشد.

شاگردان اسکوچیچ در نیمه دوم و با حضور سامان قدوس عملکردی قابل توجه داشتند و با حضور حاج صفی در دفاع چپ و درخشش قدوس در میانه زمین موفق به زدن ۳ گل به بحرین در خاک این کشور شدند. تیمی که با گرفتن میزبانی از ایران امید زیادی به صعود به دور بعد رقابت‌ها داشت اما اسیر قدرتنمایی بازیکنان ایران شد.

در گروه تیم ملی کشورمان عراق با 14 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. ایران با برد امشب 12 امتیازی شد و با یک بازی کمتر از بحرین در رتبه دوم قرار گرفت. بحرین هم با 12 امتیاز و تفاضل گل کمتر به رتبه سوم رفت.

ایران در صورت شکست کامبوج وعراق به عنوان صدرنشین گروه به دور بعدی رقابت ها صعود خواهد کرد.

ایران یک - بحرین صفر (سردار آزمون دقیقه ۵۴): روی پاس در عمق و زیبای مهدی طارمی، سردار آزمون در موقعیت تک به تک رو به روی دروازه بان بحرین قرار گرفت و با ضربه آرام کنار پای خود، تیم ملی کشورمان را در اوایل نیمه دوم پیش انداخت.

ایران ۲ - بحرین صفر (سردار آزمون دقیقه ۶۱): به مانند گل اول، روی پاس در عمق و دقیق مهدی طارمی، سردار آزمون که استارتی سریع زده بود به توپ رسید و پس از جلو افتادن از مدافع بحرین، برای بار دوم در کمتر از ۱۰ دقیقه، دروازه بحرین را باز کرد.

ایران ۳ - بحرین صفر (مهدی طارمی دقیقه ۷۹): روی پاس در عرض احمد نوراللهی، توپ در محوطه جریمه به طارمی رسید و او پس از چند مرتبه ناکامی در باز کردن دروازه حریف، بالاخره نام خود را در میان گلزنان این دیدار به ثبت رساند.

گل: سردار آزمون (۵۴) و (۶۱) مهدی طارمی (۷۹) برای ایران

ترکیب تیم ملی ایران: علیرضا بیرانوند، صادق محرمی، احسان حاجی‌صفی، شجاع خلیل‌زاده، میلاد محمدی (۴۶ سامان قدوس)، مهدی طارمی، وحید امیری (۶۸سعید عزت‌اللهی)، محمدحسین کنعانی‌زادگان (۸۳ مرتضی پورعلی‌گنجی)، احمد نوراللهی، علی قلی‌زاده (۸۳ مهدی قائدی) و سردار آزمون (۷۱ مهدی ترابی).

سرمربی: دراگان اسکوچیچ

ترکیب تیم ملی بحرین: سیدمحمد جعفر، سیدرضا عیسی، ولید الحیام، احمد نبیل، حمد شمسان، علی حرم، جاسم الشیخ (۶۹ سیدیحیی سعید)، کمیل الاسود (۶۲ عبدالوهاب الملود)، مهدی حمیدان (۶۲ علی مدان)، محمد مرهون و محمد الرمیحی (۶۹ اسماعیل عبدالطیف).

کد خبر 606040

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha