رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور گفت: میزان سفرهای هموطنان نسبت به مدت مشابه دو سال گذشته (سال ۹۸ و ۹۹) کاهش چشمگیری داشته و مردم نهایت همکاری را در رعایت دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا داشتند.

سفر ـ جریمه

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایرنا، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ضمن قدردانی از هموطنان در رعایت قوانین مرتبط به محدودیت‌های ترافیکی بیان کرد: سال‌های گذشته در چنین ایامی بسیاری از جاده‌های کشور به ویژه جاده‌های منتهی به شهرهای شمالی و زیارتی قفل می‌شد و بسیاری از هموطنان در کنار جاده‌ها چادر می‌زدند اما امسال میزان سفرها بسیار کاهش داشته و محدودیت‌های اعمال شده مورد توجه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: البته عده‌ای نیز به رعایت این دستورالعمل‌ها بی‌توجه بودند که تخلفات آنها توسط دوربین‌های مکانیزه ثبت تخلفات به ثبت رسید.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور افزود: برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت و ممنوعیت سفرهای بین استانی در همه گروه‌های رنگ‌بندی قرمز، نارنجی و زرد از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۱۲ خرداد آغاز و تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه ۱۷ خرداد (امروز) ادامه دارد.

وی گفت: ممنوعیت خروج خودروها با پلاک بومی از شهرهای گروه قرمز و نارنجی و ورود خودروهای با پلاک غیربومی همچنان به این شهرها ادامه دارد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور توضیح داد: کنترل و ثبت تخلفات ترددهای غیرمجاز توسط دوربین‌های ثبت تخلف در شهرها و جاده‌ها و همچنین تیم‌های استقراری و گشتی پلیس راهور صورت می‌گیرد. 


 

کد خبر 605838

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha