شنبه ۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱
۰ نفر

مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی اعلام کرد فراخوان سی و چهارمین دوره جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان به زودی همزمان با فراخوان پنجمین دوره المپیاد فیلمسازی نوجوانان منتشر می‌شود.

جشنواره کودک و نوجوان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا، مدیر عامل بنیاد سینمایی فارابی خبر داد که طی هفته‌ی جاری، مقررات و فراخوان سی و چهارمین جشنواره‌ بین‌المللی فیلم‌های کودکان و نوجوانان منتشر خواهد شد. علیرضا تابش بیان کرد: اعضای کارگروه تخصصی سینمای کودک و نوجوان بنیاد فارابی و دبیرخانه جشنواره فیلم کودک و المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان با رصد آثار داخلی و خارجی و برگزاری جلسات نقد و بررسی تلاش کردند تا برنامه‌ریزی بهینه‌تری برای پویایی جریان تولید و اکران جشنواره‌ای سینمای کودک و نوجوان داشته باشند.

او به برپایی پنجمین دوره از المپیاد فیلم‌سازی نوجوانان کشور هم‌زمان با جشنواره‌ سی و چهارم فیلم کودک نیز اشاره کرد و گفت: فراخوان این دوره از المپیاد فیلم‌سازی نیز به‌زودی منتشر می‌شود. سینمای کودک و نوجوان نیازمند توجه و حمایت بوده و هست و نهادهایی مثل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، سازمان صداوسیما، وزارت آموزش‌وپرورش، وزارت کشور، شهرداری‌ها، استانداری‌ها، مرکز توسعه‌ سینمای کودک و نوجوان و ... با حمایت‌های مادی و معنوی خود به ارتقای این ژانر مهم سینمایی کمک می کنند.
 

کد خبر 605592

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha