بولسونارو رئیس جمهور برزیل اصرار شدیدی به میزبانی از کوپا آمریکا داشت اما بسیاری از فرماندارهای ایالات مختلف اجازه میزبانی از مسابقات را ندادند.

برزیل اروگوئه

به گزارش همشهری آنلاین بعد از اینکه میزبانی کوپا آمریکا از آرژانتین و کلمبیا گرفته شد، برزیل برای میزبانی اقدام کرد اما حالا خبر رسیده که بازیکنان تیم ملی برزیل اعتصاب کرده اند. بازیکنان شاغل در لیگ های اروپایی با توجه به شیوع کرونا در این کشور و قربانیان زیاد این ویروس اعلام کرده اند به اردوی تیم ملی برزیل اضافه نخواهند شد.

بازیکنان درک نمی کنند که چرا کشورشان باید میزبان رویدادی باشد که شدت شیوع را افزایش خواهد داد. شب گذشته تیته سرمربی تیم ملی برزیل در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد که باید کاسمیرو کاپیتان این تیم و هافبک رئال مادرید او را همراهی می کرد اما این بار مربی به تنهایی به سوالات پاسخ داد.

دقایقی قبل از این کنفرانس مطبوعاتی، خبری منتشر شد که بازیکنان برزیلی شاغل در اروپا خواستار جلسه ای اضطراری با رئیس فدراسیون فوتبال شده اند تا نظرشان در مورد عدم حضور در کوپا آمریکا را به گوش وی برسانند. خود تیته در این باره گفت :" بازیکنان نظری مخالف را با مدیر در مورد میزبانی از مسابقات دارند. به همین خاطر کاپیتان ما کاسمیرو در این جا حضور ندارد."

در روزهای اخیر هیچ بازیکنی به صورت علنی در این باره صحبت نکرده است. تیته هم اعلام کرد که هم خودش و هم دستیارش به بازیکنان گفته اند که بهتر است مصاحبه ای نکنند اما کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی با اکوادور بدون کاسمیرو باعث شد تا چاره ای جز لو رفتن این اختلاف وجود نداشته باشد.

بولسونارو رئیس جمهور برزیل اصرار شدیدی به میزبانی از کوپا آمریکا داشت. بسیاری از فرماندارهای ایالات مختلف اجازه میزبانی از مسابقات را ندادند و در نهایت چهار شهر برازیلیا، ریو، گویانیا و کویابا برای میزبانی از کوپا آمریکا ابراز آمادگی کردند.

کد خبر 605495

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال جهان

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha