مجموع نظرات: ۰
چهارشنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۸
۰ نفر

امروز چهارشنبه ۱۲ خرداد، زلزله‌ای به بزرگی ۴.۶ دهم در مقیاس امواج درونی زمین (ریشتر) در ساعت ۱۱ و ۱۳ دقیقه و ۳۸ ثانیه ظهر امروز در راور به وقوع پیوست اما خسارتی نداشت.

زلزله

به گزارش همشهری آنلاین، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: پس از زلزله‌۴.۶ دهم ریشتری راور بلافاصله گروه های ارزیاب هلال احمر استان کرمان برای ارزیابی اولیه و بررسی لازم به محل وقوع  زلزله اعزام شدند.

مجید سعیدی با اشاره به اینکه کانون زمین لرزه در ۳۰ کیلومتری شهر راور و در دامنه کوه ها بوده است تصریح کرد: زمین لرزه صبح امروز این شهرستان خسارتی نداشته است.

فرماندار راور هم گفت: زلزله ۴.۶ ریشتری راور تاکنون خسارتی نداشته است.

 مالک اژدری اظهار کرد: تصریح کرد: این زمین لرزه که در عمق ۱۰ کیلومتری زمین رخ داد، تاکنون خسارتی در پی نداشته است، ضمن اینکه بنده اکنون در منطقه حضور دارم.

معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر از اعزام دو گروه ارزیاب به منطقه زلزله‌زده راوَر مرکز شهرستان راور، شمالی‌ترین شهر استان کرمان در شرق ایران  برای ارزیابی اولیه زلزله به‌وقوع پیوسته در این منطقه خبر داد.

محمدباقر محمدی افزود: پس از کسب وقوع خبر زمین لرزه ای به بزرگی چهار و شش دهم ریشتر حوالی راور در استان کرمان با قید فوریت های امدادرسانی ستاد بحران در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات سازمان امداد و نجات تشکیل و با هماهنگی های انجام شده با جمعیت هلال احمر استان کرمان، دستورهای  لازم برای اعزام گروه های ارزیاب از نزدیک‌ترین پایگاه های امداد و نجات و خانه هلال به منطقه وقوع زلزله صادر شد.

وی توضیح داد: در  ارزیابی اولیه مشخص شد که  این زلزله هیچ‌گونه خسارتی تا کنون نداشته است.

کد خبر 605160

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha