مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۹
۰ نفر

مسابقات لیگ برتر تنیس ساحلی کشور با حضور ۱۸ تیم از استان‌های گیلان، مازندران، گلستان و خراسان شمالی در مجموعه ورزش‌های ساحلی زنده یاد سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی آغاز شد.

تنیس ساحلی

روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد انزلی در این باره به همشهری آنلاین گفت: در این دوره از مسابقات کشوری استان گیلان با ۱۱ تیم، گلستان ۲ تیم، خراسان شمالی ۲ تیم و مازندران با سه تیم هشتم تا دوازدهم خرداد ماه با هم رقابت خواهند کرد.

مرتضی کاظمیان افزود: در گروه یک این مسابقات منطقه آزاد انزلی ۱، انبوه سازان شیانی، ‌ آکادمی تنیس سدید، ایمان و قوی سپید و در گروه ۲ نیز تیم های آستانه ۲، مچ پوینت و محصولات کشاورزی محمدزاده با یکدیگر رقابت می‌کنند.  

وی ادامه داد: در گروه ۳ نیز،  گردشگری دکتر بسکی، لاهیجان، آستانه ۱ و منطقه آزاد ۲ و در گروه ۴ بازرگانی محمد نژاد، آکادمی تنیس هانی، موج شکن، خراسان شمالی و دفتر اسناد رسمی ۹۴ لنگرود به مصاف هم در زمین ماسه ای خواهند رفت.

به گفته روابط عمومی سازمان منطقه آزاد انزلی، با توجه به ضرورت رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی از کلیه ورزشکاران حاضر در این رقابت‌ها توسط کمیته برگزاری مسابقات تست پی سی آر (pcr) گرفته شد و تماشاگران با رعایت فاصله اجتماعی و به صورت محدود می‌توانند در این مجموعه ورزشی حضور یابند.

به گزارش همشهری آنلاین، مجموعه ورزش‌های ساحلی سیروس قایقران منطقه آزاد انزلی با گنجایش ۱۵۰۰ تماشاگر بزرگترین و مجهزترین مجموعه ساحلی از نوع خود در ایران است و این مجموعه ورزشی سال ۱۳۹۶ رسما مورد بهره برداری قرار گرفت.

ساختمان این مجموعه ورزشی که با استانداردهای فدراسیون جهانی فوتبال طراحی و ساخته شده در فضایی به مساحت ۴۴۶ متر است و بهره مندی از دید رو به دریای خزر، تفکیک مسیرهای ورودی ورزشکاران و تماشاگران از دیگر مزیت‌های این مجموعه ورزشی است. تاکنون در این مجموعه مسابقات فوتبال، والیبال، کشتی، هندبال، ورزشهای رزمی و قویترین مردان در سطوح استانی،   قهرمانی کشور و بین المللی برگزار شده است.

کد خبر 604219

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha