سایت دولت بهار وابسته به طیف محمود احمدی نژاد مدعی شده است شب قبل از اعلام نتایج رسمی تایید صلاحیت‌ها سردار حسین نجات جانشین قرارگاه ثارالله در منزل او حضور یافته و خبر رد صلاحیتش را اعلام کرده است.

احمدي ن‍ژاد

به گزارش همشهری آنلاین سایت دولت بهار مدعی شد: پیش از اعلام رسمی اسامی نامزدهای تایید شده در شورای نگهبان، سردار نجات فرمانده قرارگاه ثارالله و مسئول امنیت شهر تهران دوشنبه شب مصادف با سوم خرداد ماه، ضمن مراجعه به منزل دکتر احمدی نژاد، با اعلام مراتب رد صلاحیت، از ایشان خواستار همکاری و سکوت و همراهی شده است.

محمود احمدی نژاد در این دیدار مدعی شده است که هیچ وقت مردم از کسی برای ورود به انتخابات درخواست گسترده نداشته اند و گفته است «برای اولین بار در تاریخ انقلاب و حتی قبل از انقلاب است که مردم به انحاء مختلف از یک نفر (این خادم ملت) به طور گسترده خواسته اند تا در انتخابات ورود کند»!

احمدی نژاد به سردار نجات گفته است: من در دوران دولت های نهم و دهم کمک های بسیاری به سپاه از جهات مختلف انجام دادم و بارها به خاطر این کار از سوی گروههای سیاسی و مخالفین داخل و خارج شماتت شدم. اما دولت روحانی کمک ها را قطع کرد و محدودیت هم بوجود آورد.

احمدی نژاد درباره اسفندیار رحیم مشایی هم گفته است او «امروز در نقطه نامعلومی در شمال کشور خود را از جامعه کنار کشیده و به تنهایی زندگی می کند.» اسفندیار رحیم مشایی سال ۹۷ به ۶ سال و نیم حبس محکوم شده بود. اوایل امسال گفته شد که او مشمول عفو شده است اما اردیبهشت ماه یک منبع آگاه در قوه قضائیه اعلام کرد عفو مشایی صحت ندارد.

کد خبر 603705

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha