مغانلو اگرچه به صورت رسمی به باشگاه چیزی اعلام نکرده اما به صورت غیر رسمی و دوستانه به مدیران پرسپولیس گفته تمایل دارد فصل آینده نیز در پرسپولیس بازی کند.

مغانلو

به گزارش همشهری آنلاین، باشگاه پرسپولیس در آستانه آغاز مذاکرات خود با باشگاه سانتاکلارا برای تمدید قرارداد با مغانلو است. پرسپولیسی ها پس از نظر مثبت گل محمدی برای تمدید قرارداد با این مهاجم، با خود مغانلو وارد مذاکره شده و از او خواستند اگر تمایل به تمدید قرارداد دارد، اعلام کند.

مغانلو اگرچه به صورت رسمی به باشگاه چیزی اعلام نکرده اما به صورت غیر رسمی و دوستانه به مدیران پرسپولیس گفته تمایل دارد فصل آینده نیز در پرسپولیس بازی کند. از این رو باشگاه پرسپولیس قرار است طی چند روز آینده به شکل رسمی با باشگاه سانتاکلارا مذاکره کند.

جالب این که ماریا لتیشیا گومس به‌عنوان سخنگو و روابط‌ عمومی تیم فوتبال سانتاکلارا در گفتگو با فرهیختگان تاکید کرده برای این که مغانلو در پرسپولیس بازی کند یا سانتاکلارا، خودش باید تصمیم بگیرد و باشگاه دخالتی در این قضیه نخواهد داشت. گومس البته به این موضوع هم اشاره کرده رقم درخواستی برای صدور رضایتنامه مغانلو خیلی سنگین نیست و سرخها توان پرداخت آن را خواهند داشت.

البته منظور گومس این است که مغانلو اگر تمایلی به ادامه همکاری با سانتاکلارا ندارد می تواند از این تیم جدا شود، اما تردیدی نیست پرسپولیس برای گرفتن رضایت نامه دائمی مغانلو باید از پس شرایط مالی باشگاه پرتغالی بربیاید.

آیا پرسپولیس موفق به گرفتن رضایت نامه دائمی مغانلو خواهد بود؟

کد خبر 603704

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha