نایب رئیس شورای شهر تهران در جلسه امروز به شرکت توانیر تذکر داد و گفت که قطعی مکرر، بی رویه و بی برنامه برق در روزهای اخیر با مخاطرات جانی و مالی شهروندان همراه بوده است.

ابراهيم اميني

به گزارش همشهری آنلاین، جلسه امروز شورای شهر تهران به ریاست ابراهیم امینی برگزار شد و او در ابتدای صحبت هایش به قطعی برق که در روزهای اخیر رخ داده و شهروندان را با مشکلات عدیده ای روبه رو کرده است اشاره کرد و گفت: «طی روزها اخیر شاهد قعطی بی رویه، مکرر و بی برنامه برق در کشور هستیم که تهران هم از این امر مستثنی نبوده است و آنگونه کا کارشناسان می گویند این قطعی ها صرفا ریشه در کاهش باران در سال گذشته یا مستهلک بودن تاسیسات ندارد. همچنین در موضوع قطعی برق ضعف مدیریتی و بی برنامگی مدیران مشهود است.»

نائب ریس شورای شهر تهران در ادامه به مشکلات حاصل از قطعی برق هم اشاره و عنوان کرد: «قطعی برق مشکلات مالی و مخاطرات جانی فراوانی برای شهروندان، کسبه و بیماران بستری در بیمارستان داشته است. ایجاد ترافیک و محبوس شدن شهروندان در آسانسورها هم مشکلات دیگر ناشی از قطعی برق هستند. بنابراین در مواردی که قطعی برق منجر به مرگ شهروندان شود، دولت باید پاسخگو باشد.»

امینی در پایان به تکلیف قانونی دولت هم اشاره و تاکید کرد: «تامین نیازهای اساسی شهروندان برابر اصل ۴۳ قانون اساسی وظیفه دولت است و از این رو می خواهیم هر چه سریع تر برق مناسب مورد نیاز شهروندان تامین شود.»

کد خبر 603335

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شورای شهر

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha