دوشنبه ۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۲
۰ نفر

میترا حجار به عنوان جدیدترین بازیگر سریال «جزیره» با سیروس مقدم همکاری می‌کند.

میترا حجار

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از روابط عمومی سریال، میترا حجار بازیگر سینما و تلویزیون که سابقه حضور در آثار مطرح سینمای ایران در دهه‌های مختلف را دارد این روزها در دومین تجربه حضور در نمایش خانگی مقابل دوربین سیروس مقدم در سریال «جزیره» رفت.  

میترا حجار که فعالیت سینمایی‌اش را از میانه دهه هفتاد و با بازی در آثاری چون «متولد ماه مهر»، «اعتراض»، «سگ کشی» و «شب‌های تهران» آغاز کرد در طول بیش از دو دهه حضور در سینما و تلویزیون ایفاگر نقش‌های ماندگاری بوده است. سریال «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم و با فیلمنامه‌ای از علی طالب‌آبادی جدیدترین تجربه کارگردانی خالق «پایتخت» است که در نمایش خانگی تولید می‌شود و قرار است به زودی از فیلیمو پخش شود.  

این سریال به تهیه‌کنندگی منوچهر محمدی و امیرحسین حیدری ساخته می‌شود و پیش از این حضور محمدرضا فروتن، هنگامه قاضیانی و امیر مقاره در این سریال قطعی شده و دیگر بازیگران این سریال به زودی معرفی می‌شوند.   برخی از عوامل این سریال عبارتند از: مدیر فیلمبرداری: محمدرضا سکوت، مدیر تولید: مسعود دلیری، مدیر صدابرداری: بهمن اردلان، تدوینگر: سپیده عبدالوهاب، موسیقی: مسعود سخاوت دوست، طراح چهره پردازی: مهرداد میرکیانی، مدیربرنامه ریزی: سید علی هاشمی، طراح صحنه: پیام حسین سوری، طراح لباس: آرزو غفوری، بازیگردان: میکائیل شهرستانی، طراحی و ترکیب صدا: حسین ابوالصدق، منشی صحنه: آسیه معصومی، جلوه‌های ویژه کامپیوتری: امین انتشاری، عکاس: امیرحسین شجاعی، گرافیست: عرفان بهکار، سرپرست گروه تولید: حسین فیض آبادی، مدیر تدارکات: نادر اژدری.
 

کد خبر 603236

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha