رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت: سکوت وزارت بهداشت و شخص وزیر در قبال خبرنگار آسیب دیده را می‌توان این گونه تفسیر کرد که یا این حادثه از نگاه ایشان اهمیتی ندارد یا می خواهند مشمول گذشت زمان و فراموشی شود.

حق شناس

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایلنا، «محمد جواد حق‌شناس» در جلسه عنی شورای شهر در تذکری گفت: همان طور که استحضار دارید دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، فائزه مومنی خبرنگار اجتماعی از سوی حراست دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی مورد ضرب و جرح قرار گرفت. این اتفاق شرم‌آور واکنش‌های بسیار زیادی را از سوی اصحاب رسانه و مردم به همراه داشت.

وی بیان کرد: با این وجود اما به جز عذرخواهی آقای زالی رییس دانشکده علوم پزشکی شهید بهشتی در تلویزیون که البته محدود به همان قاب شد، در عمل عذرخواهی و دلجویی از این خبرنگار صورت نگرفت و عجیب‌تر آن بود که وزارت بهداشت نیز سیاست سکوت کامل را پیشه کرد و آقای نمکی وزیر بهداشت که درباره کوچک‌ترین مسائل اظهار نظر می‌کند هیچ واکنشی نسبت به این موضوع نشان نداد.
حق‌شناس گفت: این سکوت وزارت بهداشت و شخص آقای وزیر را می‌توان این گونه تفسیر کرد که یا این حادثه از نگاه ایشان اهمیتی ندارد یا می‌خواهند مشمول گذشت زمان و فراموشی شود، وقتی این وزارت خانه به عنوان نهاد بالا دستی هیچ واکنشی نسبت به این اتفاق نشان نمی‌دهد، گویی بر این اتفاق افتاده صحه گذاشته و این جسارت را به سایر نیروهای حراستی می‌دهد تا این حوادث تلخ تکرار شود.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران بیان کرد: حالا که شش روز از وقوع این اتفاق گذشته است اگر وزارت بهداشت و شخص آقای نمکی هم واکنشی نشان بدهد دیگر محلی از اعراب ندارد اما من به عنوان نماینده مردم و عضویی از اهالی رسانه از قوه قضاییه می‌خواهم با ضارب این خبرنگار شدیدا برخورد شود تا بار دیگر شاهد حرمت‌شکنی از اهالی رسانه نباشیم.

کد خبر 602872

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha