دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: حمایت‌های امام خامنه‌ای از مقاومت فلسطین به جوانان این سرزمین، برای رویارویی با صهیونیست‌ها، عزم، اراده و نیرو داد.

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، خالد عبدالمجید روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران از حمایت‌های رهبر معظم انقلاب و مسئولان جمهوری اسلامی از فلسطین قدردانی کرد.

وی گفت: حمایت‌های دائمی رهبرانقلاب و همه مسئولان جمهوری اسلامی نقش مهم و فعالی در تحمیل خسارت‌های سنگین به نظامیان و شهرک نشین‌های صهیونیست و پاسخ به جنایت‌هایی داشت که این رژیم غاصب در غزه مرتکب شد. 

عبدالمجید اضافه کرد: مواضع امام خامنه‌ای و همه مسئولان جمهوری اسلامی در دفاع از حماسه آفرینی ملت فلسطین در مقابله با تروریسم دولتی و سازمان یافته و جنایت‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی در غزه، قدس و سراسر فلسطین مایه افتخار است. 

وی بیان کرد: ملت فلسطین، کشورهای محور مقاومت و همه آزادگان جهان به پیروزی بزرگ ملت فلسطین افتخار می‌کنند. 

دبیرکل جبهه مبارزه مردمی فلسطین گفت: ملت فلسطین و همه گروه‌های مقاومت با امام خامنه‌ای و امت اسلامی پیمان می‌بندند که مقاومت و مبارزه مردمی با اشغالگران را تا آزادسازی قدس و سراسر فلسطین ادامه دهند. 

عبدالمجید افزود: ملت فلسطین تاکید می‌کنند که مسئولان و ملت جمهوری اسلامی ایران، پشتیبان حقیقی و اصلی گروه‌های مقاومت فلسطین و همه گروه‌های مقاوم و مظلوم بوده‌اند و ضامن و عامل اصلی ثبات منطقه و وحدت امت اسلامی به شمار می‌روند. 

کابینه رژیم صهیونیستی پس از ۱۲ روز ناتوانی در متوقف کردن حملات موشکی گروه‌های مقاومت در غزه، پنجشنبه شب در یک نشست ۳ ساعته با اجماع با آتش بس بدون هیچ پیش شرطی موافقت کرد. 

نظامیان اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه علیه باریکه غزه و فلسطینی‌ها را آغاز کردند که بر اثر آن  ۲۴۸ نفز از جمله ۶۶ کودک، ۳۹ زن و ۱۷ سالمند شهید و یک هزار و ۹۴۸ نفر نیز زخمی شده‌اند. 

کد خبر 602738

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار امام و رهبری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha