دروازه‌بان پیشین آنتورپ نسبت به شرایط بیرانوند در این تیم واکنش نشان داد.

بیرانوند

به گزارش همشهری‌آنلاین، پیشکسوت تیم فوتبال آنتورپ بلژیک با بیان اینکه علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ایرانی به خاطر عدم تسلط به زبان انگلیسی به مشکل خورده است، گفت: بیرانوند دروازه‌بان خوبی خواهد بود اما نه در آنتورپ.

علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ایران زمانی که پرسپولیس را به مقصد باشگاه آنتورپ بلژیک ترک کرد شاید تصور نمی‌کرد در پایان نخستین فصل حضورش در این کشور، جایگاه ثابتی در ترکیب آنتورپ نداشته باشد و نیمکت‌نشینی‌های متوالی را تجربه کند. فراز و نشیب در دروازه آنتورپ البته مختص بیرانوند نیست و «دی ولف» و «ژان بوتز» دو دروازه‌بان دیگر آنتورپ هم شرایط مشابهی را در نخستین فصل حضورشان در آنتورپ تجربه کرده‌اند.

دی کانیک، دروازه‌بان پیشین آنتورپ در گفتگویی با سایت «GVA» بلژیک اعلام کرد: هیچکدام از این سه دروازه‌بان کار چشمگیری انجام نداده‌اند و بهتر است این تیم را ترک کنند.

پیشکسوت باشگاه آنتورپ درباره اینکه کدامیک از دروازه‌بان‌های این تیم باید درون دروازه قرار بگیرند، ادامه داد: بوتز، بیرانوند و دی‌ولف مطمئناً خصوصیاتی دارند و دروازه‌بان خوبی خواهند بود اما نه در آنتورپ. تعجب نمی‌کنم که این باشگاه دنبال دروازه‌بان جدید است ولی سئوال این است که دروازه‌بان جدید چه کسی خواهد بود.

کد خبر 602599

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha