دیاباته بعداز دربی در تمرینات استقلال حضور نیافته است.

دیاباته

به گزارش همشهری آنلاین فرهاد مجیدی بعد از بازی با ذوب آهن اعلام کرد که  دیاباته را از پایان بازی دربی ندیده و به او گفته اند او در حال درمان مصدومیت خود است. موضوعی که باعث شد تا شایعه شود این بازیکن به دلیل عدم پرداخت مطالباتش قهر کرده است. امروز اما باشگاه استقلال ضمن رد شایعات توضیحاتی را ارائه کرد. در اطلاعیه استقلال آمده است: «شیخ دیاباته مهاجم استقلال به دلیل مصدومیت از زمان دربی تاکنون در محل تمرینات حاضر نشده و به فیزیوتراپی مشغول است. برخلاف شایعات، این بازیکن نوتیسی به باشگاه نداده است.»


باشگاه استقلال همچنان اعلام کرده که به درخواست مرخصی دیاباته بعد از بازی با نفت آبادان هم موافقت نشده: « در خواست مرخصی دیاباته پس از بازی با صنعت نفت آبادان، به دلیل دوری او از تمرینات و شرایط بازی و نیاز به انجام تمرینات انفرادی از سوی او، از سوی آقای مجیدی و باشگاه استقلال تاکنون مورد موافقت قرار نگرفته است.»پ

باید منتظر ماند و دید طی روزهای آینده چه اتفاقات جدیدی پیرامون دیاباته و باشگاه استقلال رخ خواهد داد.

 استقلال در  خصوص احکام کمیته انضباطی هم اعلام کرد: «باشگاه استقلال روز شنبه جهت اعتراض به احکام صادر شده در دربی و پیگیری حقوق تیم فوتبال استقلال، اعتراض خود را به احکام صادر شده اعلام خواهد کرد.

کد خبر 602459

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha