مجموع نظرات: ۱
چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۸
۰ نفر

شهردار منطقه ۴ تهران، از آغاز به کار آزمایشی واکسیناسیون خودرویی بیماری کووید – ۱۹ خبر داد و گفت: امروز واکسیناسیون خودرویی بیماری کووید – ۱۹ در پارکینگ باغ پرندگان منطقه ۴ به طور آزمایشی آغاز به کار کرد.

واکسیناسیون خودرویی در باغ پرندگان

به گزارش همشهری آنلاین، محمد محمددوست با اعلام این خبر و با بیان اینکه شهرداری منطقه ۴ همگام با سایر نهادها به دنبال ریشه کنی ویروس منحوس کروناست، افزود: با توجه به آغاز واکسیناسیون گروه های مختلف جامعه، طرح آزمایشی واکسیناسیون افراد واجد شرایط دریافت واکسن بیماری کووید – ۱۹ در پارکینگ باغ پرندگان در فضایی به مساحت تقریبی ۱۳.۰۰۰ متر مربع آغاز شد.

او تصریح کرد: با توجه به شرایط مطلوب پارکینگ باغ پرندگان و خیابان کوهستان جهت انجام واکسیناسیون خودرویی، این فضا در اختیار ستاد ملی مبارزه با کرونا قرار گرفت.

شهردار منطقه ۴ گفت: افرادی که دارای شرایط دریافت واکسن هستند ابتدا در خیابان کوهستان اهراز هویت شده سپس به پارکینگ باغ پرندگان هدایت و داخل خودرو واکسیناسیون می شوند.

محمددوست تصریحکرد: با همکاری اورژانس ۱۱۵ تهران، محلی نیز برای استراحت رانندگان در نظر گرفته شده است که افراد پس از دقایقی استراحت در داخل خودرو محل پارکینگ را ترک می کنند.

کد خبر 602185

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha