ستاره پرتغالی یوونتوس به این سوال که کیلیان ام باپه بهتر است یا ارلینگ هالند واکنش نشان داد.

فوتبال

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از le۱۰sport، کیلیان ام‌باپه و ارلینگ هالند را باید بهترین مهاجمان حال حاضر فوتبال جهان دانست که مشتریان زیادی دارند. بسیاری براین باور هستند که این دو بازیکن جوان جای کریستیانو رونالدو و لیونل مسی را خواهند گرفت و اتفاقا خبرهای درباره پیوستن آنها به رئال مادرید و بارسلونا به گوش می‌رسد.

کریستیانو رونالدو درباره این سوال که کدام یک از این دو بازیکن بهتر هستند، اینگونه پاسخ داد: سخت است که بین این دو بازیکن دست به انتخاب زد اما براین باور هستم که دیدن نسل جدید از بازیکنان بااستعداد مثل ام‌باپه و هالند جذاب است. بعضی از بازیکنان بااستعداد تنها یکی دو فصل می‌درخشند و بعد از آن افت می‌کنند. ام‌باپه و هالند اگر می‌خواهند که ستاره های واقعی باشند باید ثبات داشته باشند و همیشه خوب باشند. بدون شک این اصلا آسان نیست و نیاز به آمادگی ذهنی و بدنی بالایی دارد.

کریستیانو رونالدو و لیونل مسی در ۱۵ سال اخیر همواره آمار خیره‌کننده‌ای داشته‌اند تا جایی که مسی ۶ توپ طلا و رونالدو ۵ توپ به دست آورده‌اند این درحالی است که ام‌باپه و هالند هنوز در اول راه هستند و چنین جایزه معتبری را کسب نکرده‌اند.

کد خبر 602067

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha