مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۸
۰ نفر

معاونت خدمات شهری شهرداری تهران در رتبه نخست پاسخگویی به شهروندان توسط سامانه 1888 قرار گرفت.

خدمات شهری

به گزارش همشهری آنلاین، در پانزدهمین سالروز تاسیس مرکز نظارت همگانی ١٨٨٨ طی مراسمی از معاون خدمات شهری شهرداری تهران به‌عنوان مدیر برتر پاسخگو در حوزه خدمات شهری در سال ۹۹ قدردانی به‌عمل آمد و این معاونت در بین همه معاونت ها حائز رتبه نخست شد.

مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران در این مراسم از پیشرفت، توجه و حساسیت ویژه این حوزه در خصوص رسیدگی به پیام های ۱۸۸۸ ابراز رضایت کرد و از زحمات معاون خدمات شهری شهرداری تهران تقدیر و تشکر کرد.

در ادامه این جلسه، اصغرعطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران ضمن تشریح عملکرد این معاونت در رسیدگی و پاسخگویی به پیام های ١٨٨٨ گفت: بنابر دستور معاون خدمات شهری شهرداری تهران رسیدگی به پیام های ١٨٨٨ در حوزه نگهداشت  شهر در راس همه امور قرار دارد و مسوولین موظف هستند که با پیگیری های مستمر و بازدیدهای میدانی موارد پرپیام و آسیب شناسی آنها در کمترین زمان ممکن نسبت به رفع آن موضوعات بپردازند.

براساس فعالیت ها و آمار و ارقام موجود در خصوص میزان رسیدگی و پاسخگویی به پیام های مردمی ١٨٨٨ در حوزه خدمات شهری طی یکسال گذشته؛ این معاونت در بین تمامی معاونت ها رتبه نخست را کسب کرد.

در این مراسم علاوه بر مصطفی کاظمی مشاور و مدیرکل دفتر شهردار تهران، مسعود حمزه ای رئیس سازمان بازرسی شهرداری تهران، مظاهریان معاون برنامه ریزی، توسعه سرمایه انسانی و امور شورا، اصغرعطایی مدیرکل امور خدمات شهری شهرداری تهران، فردین رحمان نژاد معاون سازمان بازرسی شهرداری تهران هم حضور داشتند.

کد خبر 601936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha