مجموع نظرات: ۰
سه‌شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲
۰ نفر

شرکت مدیران خودرو به عنوان بزرگ‌ترین خودروساز خصوصی کشور نزدیک ۲ دهه است در منطقه اقتصادی ویژه ارگ بم فعالیت خود را به عنوان یک شرکت تولیدی آغاز نموده است. در این مدت نزدیک ۳۰۰۰ نفر به طور مستقیم و ۲۰.۰۰۰ نفر غیرمستقیم مشغول به کار شده‌اند که خود بر وضعیت اقتصادی و اجتماعی شهر بم و همچنین سایر شهرهای کشور تاثیر مثبت داشته است.

مدیران خودرو

و توانسته تعداد زیادی نیروی کار حرفه ایی و صنعتی را پرورش دهد. را نکته مهم دیگر در مورد شرکت مدیران خودرو جذب سرمایه خارجی و نخستین قرارداد جوینت ونچری در صنعت خودروسازی کشور میباشد .

مدیران خودرو را میتوان الگوی مناسبی از همکاری بخش خصوصی و توسعه آن نامید که با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و خارجی به خوبی توانسته توسعه مناسبی را ایجاد نماید . بیش از ۱۵۰ نمایندگی مجاز فروش و خدمات پس از فروش کل نقشه کشور را پوشش داده و همواره با برنامه ریزی و نظارت  شرکت مدیران خودرو در حال ارتقاء و توسعه میباشند .

ارائه محصولات گوناگون در سگمنتهای مختلف و ارتقاء کیفی محصولات همواره جزو استراتژی شرکت مدیران خودرو میباشد .

از ابتدا دهه ۹۰ سبد محصولات شرکت مدیران خودرو در راستای نیازهای جامعه مصرف ایرانی گسترش یافت و هر ساله محصولات جدید با طراحی ، امکانات رفاهی و ایمنی مناسب  در قالب  خودروهای شهری- خانوادگی و شاسی بلند برای پاسخ به نیاز مشتریان وارد بازار شده است .

در دور اول تحریم های کشور که از سال ۹۱ تا سال ۹۴ ادامه داشت شرکت مدیران خودرو تولید خود را افزایش داد و توانست با حضور قدرتمند خود در بازار جایگاه خود را حفظ نماید . از سوی دیگر فعالیت های اجتماعی خود را افزایش داد ،  نخستین شرکت خودروسازی کشور بود که از قهرمانان المپیک لندن ۲۰۱۲ حمایت ویژه نمود و به آنها برخی از محصولات خود را به پاس برافراشتن نام و پرچم ایران در مجامع جهانی اهداء نمود .

اما پس از تحریم های دور اول در سال ۱۳۹۴ این شرکت وارد استراتژی جدیدی گردید و آن تولید محصولات با سبک جدید و تنوع بیشتر محصولات بود که خودروهای تاثیرگذاری چون محصولات خانواده آریزو و تیگو ، ایکس ۵۵ و ۲۲ و همچنین نسلهای جدید ایکس ۳۳ وارد بازار گردید . در بحث اجتماعی بازهم به عنوان تنها شرکت خودروساز از قهرمانان المپیک ۲۰۱۶ ریو حمایت نمود و به آنها خودرو اهداء نمود تا بازهم از مدال آوران کشور قدردانی گردد و فرهنگ ورزش گسترش یابد .

اما تحریم های دور دوم  که از آغاز سال ۱۳۹۷ آغاز گردید شرایط را به گونه ایی دیگر تغییر داد اینبار تمام شرکای خارجی و حتی بسیاری از خودروسازان چینی بازار کشور را ترک کردند و از سوی  دیگر واردات خودرو ممنوع گردید و به یکباره  تقریبا تمام شرکای خارجی بازار کشور را ترک کردند که هم در زمینه منابع انسانی و هم کنترل و عرضه خودرو در بازار مشکلات بسیاری پدید آمد ، ادامه کار بسیار سخت شده ، تحریم ها تاثیر شدید بر روی  نقل و انتقال کالا و قطعات و انتقالات بانکی گذاشت .

اما شرکت مدیران خودرو با حفظ مجموعه و شرکای خود توانست به خوبی از این بحران عبور نماید . خطوط تولید را فعال نگاه داشت و تا حد امکان خدمات خود را به مشتریان عرضه نمود تا مسئولیت خود را در قبال مشتریان به انجام رساند   .  در فعالیت های اجتماعی نیز کمکهای فراوانی را در هنگام بروز سیل در سال ۹۸ و شیوع کرونا و حمایت از جامعه درمان و پرسنل خود داشت تا همواره خود را کنار جامعه ایران ببیند . سختی های این چند سال درس بزرگی بود و حال مدیران خودرو توانست از این بحران عبور نماید و خود را برای آینده مستحکم تر همراه با مشتریان و نیاز آنها و ارائه محصولات و خدمات جدید آماده نماید .

کد خبر 601797

پر بیننده‌ترین اخبار بازار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha