کادر فنی سرخابی‌ها شب گذشته در گفت‌وگویی تلفنی روی آنتن زنده برنامه ورزشی حاضر شدند که البته با حاشیه‌های زیادی همراه بود.

فوتبال برتر

به گزارش همشهری‌آنلاین، احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال که روی آنتن زنده میهمان تلفنی برنامه فوتبال برتر بود، به ویدئو پخش شده در برنامه فوتبال برتر و اشاره از سوی نیمکت استقلال برای خطای شدید روی مهاجم پرسپولیس واکنش نشان داد و از توهین مدیر پرسپولیس در جدال شهرآورد پایتخت خبر داد.

مددی گفت: والا برای من خیلی مبهم بود، من این صدا را درست متوجه نشدم جناب آقای میثاقی؛ من تصور نمی‌کنم از سوی نیمکت استقلال این پیام به سیاوش یزدانی مخابره شده باشد، اما من یک حرف زشت از مدیر تیم پرسپولیس شنیدم که فیلم آن را داریم. می‌خواستیم به کمیته انضباطی شکایت کنیم اما صرف‌نظر کردیم.

مددی در واکنش به سوال میثاقی که منظور مدیرعامل استقلال آیا افشین پیروانی است، گفت: من متاسفانه فیلمش را دارم که ایشان یک کلمه زشتی را به زبان می‌آورد منتهی ما از شکایت صرف‌نظر کردیم اما فیلم آن موجود است.

در ادامه فرزاد مجیدی که روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر آمده بود، درباره اظهارات افشین پیروانی مدیر فوتبال پرسپولیس گفت: در ابتدا باید بابت شکست در دربی از هواداران عذرخواهی کنم. همچنین باید بگویم پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال و هوادارانش صحبت کند. پیروانی در دربی حرف زشتی زد و گفت اینها «زِر زر» می‌کنند. تعجب می‌کنم ناظر و داور چهارم چرا با ایشان برخورد نکردند! می‌گویند همه تیم‌ها علیه پرسپولیس متحد شده‌اند، اما چرا نمی‌گویند همه مشکلات سر این تیم است. هفته قبل برای سپاهان پنالتی نگرفتند و این هفته برای استقلال. پیروانی در جایگاهی نیست که درباره استقلال صحبت کند و به‌عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده استقلال از حق استقلال نمی‌گذرم. درست نیست هر هفته آقایان شلوغ‌کاری کنند. مدیرعامل این باشگاه چون نمی‌تواند دروغ بگوید روی خط نمی‌آید. مجدی دیشب دو بار خطاب به وزیر ارتباطات گفت:« نوه و نتیجه شما هم نمی‌توانند افتخحارات استقلال را به دست بیاورند»

مجیدی درباره داوری افزود: هفته قبل برای سپاهان پنالتی نگرفتند و این هفته برای استقلال،همه تیم‌ها معترض هستند و فقط یک تیم خاص معترض نیست! موافق هستیم یک تیم خاص را قهرمان کنند و جام بدهند و بقیه با یکدیگر رقابت کنند. شما دربی را شانسی بردید و از تک موقعیت‌تان استفاده کردید. البته داوری هم به سودتان بود. 

اما افشین پیروانی در پایان روی خط آنتن زنده حاضر شد و درباره اظهارات مددی گفت: ما از شروع که از تونل آمدیم، پشت نیمکت حریف تعدادشان خیلی بیشتر بود. از روی سکو به من، تیمم و سرمربی توهین کردند و من هم پاسخ دادم. نمی‌دانم شادی گل عیسی را هرچه دیدیم چیزی در او ندیدیم. عیسی دفعه بعد گل زد اصلا نباید شادی کند. او بازیکن قوی است و حتما بازهم مقابل آن‌ها گلزنی خواهد کرد. این منطقی نیست، مسی و رونالدو و رونالدینیو و مولر و ژاوی هم این خوشحالی را کردند. ما سال‌هاست در ورزشیم و اینها باخت را توجیه می‌کنند. آنها سال‌هاست برد نداشته‌اند و حالا به خوشحالی عیسی و تماشاگر و داور گیر داده‌اند. او اصلا به سمت نیمکت نبوده و رو به عکاسان بوده است. اینها فرار رو به جلو است، اگرچه آقای مددی قابل احترام است اما اتفاقات را بهم ربط می‌دهند.

سرپرست پرسپولیس درمورد داوری افزود: صحنه آهسته پا رفت روی پا و کارشناسان گفتند. اما بازی رفت یک پنالتی برای ما نگرفتند و یک اخراج هم بازیکن استقلال نشد. باید بار فنی را بالا ببریم. بازیکن حریف باید سه بازیکن حریف اخراج می‌شد، تک به تک ما گرفته نشد. باید منطقی فکر کنیم، بازی کردیم و ما بردیم.

پیروانی درباره آن شخصی که در بازی با سپاهان با سخرها همراه بود توضیح داد: من نگفتم او را نمی‌شناسم. من گفتم تدارکات نیست، من گفتم ماساژور نیست، او هیچ سمتی ندارد. او یک هوادار است و به عنوان میهمان آمده است.

کد خبر 601763

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha