شنبه ۱۹ مرداد ۱۳۸۷ - ۱۰:۱۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: لمان پس از گفتگو با لو و کوپکه از تیم ملی فوتبال آلمان خداحافظی کرد.

 روز جمعه (18مرداد)، دروازه‌بان 38 ساله تیم ملی آلمان بعد از مذاکراتی  که با یواخیم لو، سرمربی تیم ملی و آندریاس کوپکه، مربی دروازه بان های تیم داشت، کناره‌گیری اش را از این تیم به طور رسمی اعلام کرد. وی با این تصمیم، راه را برای یک دروازه‌بان جوان‌تر در مسیر جام جهانی 2010 آفریقای جنوبی باز کرد.

 لمان در توضیح این تصمیم گفت: " من نمی‌توانستم پس از سال آینده که تا آن موقع با اشتوتگارت قرارداد دارم، تضمینی به لو و کوپکه بدهم که باز هم می‌خواهم به فوتبالم ادامه دهم. بنابراین به آنها پیشنهاد کردم که از الان روی من برنامه ریزی نکرده و دروازه‌بان دیگری را انتخاب کنند."

 یواخیم لو نیز در این خصوص اظهار داشت: "تاکنون کمتر بازکنی را دیده‌ام که این قدر مثبت فکر کند و برای موفقیت تیم چنین تصمیمی را اتخاذ کند."

فینال مسابقات جام ملتهای 2008 اروپا در مقابل اسپانیا، آخرین بازی و شصت و یکمین بازی ملی لمان، واولین بازی ملی وی نیز در سال 1998 در مسقط در مقابل تیم ملی عمان بود.

به گزارش کیکر، بازی بعدی تیم ملی آلمان در روز 30 مرداد در برابر بلژیک خواهد بود که کوپکه و لو تصمیم می‌گیرند چه کسی به جای لمان درون دروازه تیم ملی قرار بگیرد.

کد خبر 60171

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز