شیخ دیاباته بر خلاف فصل گذشته در لیگ بیستم عملکردش چندان چنگی به دل نزده است.

دیاباته

به گزارش همشهری‌آنلاین، ابتدای فصل جاری این شیخ‌دیاباته بود که باید تصمیم نهایی را در مورد ادامه همکاری با استقلال می‌گرفت. هواداران هم بی‌قرار بودند که ببینند مهاجم مالیایی چه خواهد کرد. وقتی قرار به بقای او شد، گل از گل آبی‌ها شکفت، اما شیخ تا اینجا نتوانسته جواب آن همه شور و شعف را بدهد.

فصل در شرف پایان است، اما دیاباته هنوز هیچ کار خاصی برای استقلال نکرده و به قول معروف بود و نبودش فرقی به حال این تیم نداشته است. وقتی در مسابقه‌ای به اهمیت داربی تهران قرار نیست از شیخ به‌صورت فیکس استفاده شود، اصلا ماندن او چه سودی داشته؟ بدتر اینکه دیاباته در دقایق حضورش در زمین هم چنگی به دل نزد. او البته یک ضربه خوب به سمت دروازه پرسپولیس زد، اما نکته اینجاست که در همان صحنه هم می‌توانست با یک پاس ساده وریا غفوری را در موقعیت بهتر صاحب توپ کند.

شیخ بعدتر روی یکی توپ ارسالی هم ضربه سر خودخواهانه‌ای به توپ زد و هم‌تیمی‌اش را از فرصت بهتر گلزنی محروم کرد. اگر بنا باشد این بازیکن با قرارداد دلاری چشمگیر و هزینه‌های اقامت در ایران با همین کیفیت به ادامه همکاری با باشگاه بپردازد، شاید ماندنش در این تیم چندان به صرفه نباشد. حالا این استقلال است که باید تصمیم بگیرد، مخصوصا که زمزمه‌هایی در مورد آزاد شدن حضور بازیکنان خارجی برای فصل بعد به گوش می‌رسد.

کد خبر 601540

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha