مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹
۰ نفر

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین گفت: در سالجاری اجرای ۶ پروژه مناسب سازی در منطقه ۳ شهرداری قزوین پیش بینی شده است.

مناسب سازی

سعید جهانگیری به همشهری آنلاین بیان کرد: با اجرای این پروژه‌ها نواقص معابر منطقه سه شهرداری قزوین به لحاظ تردد عموم شهروندان به ویژه معلولان و سالمندان برطرف شده و شاهد تسهیل در تردد عابران پیاده در این محدوده از شهر خواهیم بود

وی افزود: با آغاز سال نو تمام معابر سطح شهر به لحاظ مناسب و ایمن بودن برای تردد تمام شهروندان مورد بازبینی قرار گرفته است تا در صورت نیاز نسبت به اجرای پروژه‌های مناسب سازی و ایمن سازی در سطح شهر اقدام شود.

جهانگیری عنوان کرد: در این راستا ۶ پروژه مناسب سازی در منطقه سه شهرداری قزوین پیش بینی شده که در بلوارهای شهید صیادشیرازی، رزمندگان، غدیر، ۲۲بهمن، سیدالشهدا وشهید مطهری اجرا می‌شود. همچنین بر اساس نیازسنجی‌های صورت گرفته در منطقه دو شهرداری قزوین نیز ۵ پروژه مناسب سازی در نظر گرفته شده است. پروژه‌های مناسب سازی منطقه ۲ در خیابان‌های بوعلی، فلسطین، بلوارهای بهشتی، سعادت و پرستار اجرا می‌شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری قزوین تصریح کرد: براساس اولویت بندی‌های مشخص شده نسبت به اجرای این پروژه‌ها اقدام می‌شود و همواره سعی براین است که فضاهای عمومی سطح شهر برای تردد آسان و ایمن عموم جامعه آماده باشد و امیدواریم در این زمینه توانسته باشیم رضایت شهروندان را فراهم کنیم.

وی اجرای سطوح شیب‌دار در پیاده‌روها، تغییر رنگ و بافت کف‌سازی محل تقاطع‌ها، اجرای کف پیاده‌روها از مصالح سنتی و غیر لغزنده، هم‌سطح‌سازی درپوش‌ها با کف پیاده‌روها و استفاده از موزاییک‌های شیاردار برای تعیین مسیر و جهت حرکت و مبلمان شهری را از اقدامات در حال انجام برای مناسب‌سازی فضاهای شهری قزوین برای معلولان و سالمندان عنوان کرد.

کد خبر 601404

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha