مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۹
۰ نفر

فرمانده نیروی انتظامی با بیان اینکه یکی از ماموریت‌های خطیر ناجا در سال ۱۴۰۰ موضوع انتخابات است، گفت: برگزاری انتخاباتی امن از اولویت‌هاست. در این جهت هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می‌شود.

سردار حسین اشتری

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از ایسنا، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای والامقام و درود و سلام بر روح بلند و ملکوتی امام راحل و آرزوی سلامتی و طول عمر با عزت برای مقام معظم رهبری و عرض تبریک به مناسبت عید سعید فطر به برگزاری انتخابات پیش رو و اهمیت آن اشاره کرد و گفت: یکی از ماموریت‌های خطیر ناجا در سال ۱۴۰۰ برگزاری انتخابات است. بایستی با توجه به حساسیت‌های موجود در کشور و توطئه‌های دشمنان خصوصا فتنه‌های استکبار جهانی بیش از گذشته آماده برگزاری انتخاباتی امن، پرشور و توام با سلامت و امنیت باشیم.

وی تاکید کرد: امنیت انتخابات به عهده ناجا است. در این رابطه پیش‌بینی‌های لازم صورت گرفته است و بر اساس تجربیات گذشته امروز به صورت صد درصدی آماده برگزاری انتخاباتی امن هستیم.

فرمانده ناجا با تاکید بر اینکه با انجام اقدامات و برنامه‌ریزی‌های مطلوب ان‌شاءالله در انتخابات ۱۴۰۰ هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت، تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی امن از اولویت‌ها است. در این جهت هرگونه تجمع قبل از آغاز رسمی تبلیغات انتخاباتی ممنوع است و براساس قانون برخورد می‌شود.

اشتری در خصوص تسلط پلیس بر فضای مجازی نیز خاطرنشان کرد: با متخلفان انتخاباتی در فضای مجازی نیز برخورد می‌شود، نباید عده‌ای تصور کنند که در جهت تشویش اذهان عمومی و تخریب افراد می‌توانند دست به انجام هر کاری بزنند، با این افراد نیز براساس قانون برخورد خواهد شد. 

وی در پایان تاکید کرد: ان‌شاءالله با انجام پیش‌بینی‌های لازم و برنامه‌ریزی مطلوب شاهد برگزاری انتخاباتی امن و پرشور خواهیم بود و ملت شریف و لایق ایران اسلامی نیز فردی را انتخاب می‌کنند که با روحیه انقلابی بیشترین خدمت‌رسانی را به مردم داشته باشد.
 

کد خبر 601392

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار حوادث

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha