به دنبال حمایت اتریش از جنایات رژیم اشغالگر قدس، وزیر خارجه کشورمان دیدار با همتای اتریشی خود را لغو کرد.

دفتر صدراعظم اتریش

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از الجزیره، وزیر خارجه ایران دیدار با همتای اتریشی خود الکساندر شاللنبرگ را لغو و سفر خود را متوقف کرد تا از افراشته شدن پرچم رژیم غاصب بر دفتر صدراعظم این کشور ابراز نارضایتی کند.

سخنگوی وزارت خارجه اتریش ضمن ابزار تاسف از این اتفاق  مدعی شد: « ما این اتفاق را به خاطر خواهیم سپرد اما برای ما به اندازه روز روشن است که وقتی حماس بیش از ۲۰۰۰ موشک به سمت اهداف غیرنظامی در اسرائیل شلیک کند، ما ساکت نخواهیم ماند.»

این ادعای سخنگوی وزارت خارجه اتریش در حالی مطرح می شود که  از سال ۲۰۰۰ تا کنون بیش از ده هزار شهروند فلسطینی در جریان حملات رژیم صهیونیستی شهید شده اند.

سید عباس عراقچی که در وین در حال مذاکرات است دو روز پیش توئیتی نوشته بود که باعث عصبانیت مقامات رژیم صهیونیستی شد. او نوشت: وین مقر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی و دفتر سازمان ملل متحد می باشد، و اتریش تا کنون میزبان خوبی برای مذاکرات بوده است. مشاهده پرچم رژیم اشغالگری که در همین چند روز ده ها غیرنظامی از جمله کودکان بسیاری را وحشیانه کشتار نموده است، بر فراز ساختمان های دولتی در وین، بهت آور و دردناک است. ما در کنار فلسطین ایستاده ایم.

«آلون آشپیز» مدیرکل وزارت خارجه رژیم اسرائیل از توئیت عراقچی عصبانی شد و  نوشت: شوکه کننده و دردآور 2 هزار راکتی است که توسط گروه مورد حمایت ایران به سوی اسرائیل شلیک شده است. بهتر است به دیدن پرچم عادت کنید.

کد خبر 601267
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار غرب آسیا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha