کنفدراسیون فوتبال آسیا در ارتباط با موضوع درخواست میزبانی تیم‌های استقلال و النصر ترجیح می‌دهد پیکارهای لیگ قهرمانان آسیا به صورت متمرکز باشد.

استقلال

به گزارش همشهری‌آنلاین، هواداران فوتبال منتظر تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در مورد وضعیت میزبانی مرحله بعد رقابت‌های لیگ قهرمانان هستند.

باشگاه النصر عربستان به خاطر صدرنشینی مرحله گروهی لیگ قهرمانان، بر این نکته پافشاری می کند که در مرحله یک هشتم نهایی و در بازی با تراکتور ایران، میزبان باشد و با رقیب خود دیدار کند. از سوی دیگر تیم استقلال ایران که در گروه مرحله مقدماتی صدرنشین شد، خواستار میزبانی از الهلال در ورزشگاه آزادی است.

یک مقام کنفدراسیون فوتبال آسیا در این باره به سایت کوره گفت: همه گزینه‌ها از جمله بازی در زمین بی‌طرف امکان‌پذیر است. کمیته مربوطه بازی‌های کنفدراسیون هنوز در مورد مسابقات دور بعدی تصمیمی اتخاذ نکرده و این موضوع در جلسه بعدی مشخص خواهد شد. تقاضای شفاهی باشگاه النصر عربستان و باشگاه استقلال ایران برای میزبانی مسابقات دور بعدی اکنون موجود است. البته کنفدراسیون با توجه به ادامه وضعیت سلامتی ناشی از شیوع کرونا، مسابقات نهایی به صورت متمرکز باشد.

کد خبر 600841

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha