ابوالقاسم عربیون استاد دانشگاه تهران با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد.

عربیون

به گزارش همشهری‌آنلاین به نقل از خبرآنلاین، یک استاد دانشگاه با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد. ابوالقاسم عربیون استاد دانشگاه تهران با حضور در وزارت کشور برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ ثبت نام کرد. او در جمع خبرنگاران گفت: خواهش و تمنای بنده از رسانه‌های انبوهی کشور و رسانه‌هایی که متعلق به ملت هستند و براساس سرمایه‌های ملی، بیت المال و هزینه‌های عمومی کشور فعالیت می‌کنند این است که صدای رسای ملت باشند رسانه باید ایده‌ها و تفکراتی که در جامعه است را به اطلاع مردمش برساند.

او افزود: ما تمنا و خواهش بسیاری کردیم که صدای جامعه نخبگانی جوانان خردورز و کارآفرینان کشور را به اطلاع مردم برسانیم اما هیچ رسانه عمومی با ما همراه  نشد بلکه از ما میلیاردها پول تقاضا کردند. ما پیگیری‌های بسیاری انجام دادیم اما صدای ما به جایی نرسید. بنده امروز بسیار خوشحالم که در جمع خبرنگاران هستم و خبرنگاران صدای ما را منعکس می‌کنند. بنده نماینده قشر جوان خردورز کارآفرین هستم جوانانی که باور و یقین دارند که می‌توانند اقتصاد کشور را متحول کنند.

این کاندیدا ادامه داد: ما برای اقتصاد کشور برنامه داریم و می توانیم براساس طرح‌هایی که داریم بنیان و زیرساخت کشور را طرح ریزی کنیم.

این استاد دانشگاه در پاسخ به این سوال که طرح شما برای اقتصاد کشور چیست؟ اظهار کرد: برنامه اقتصادی کشور فعلی ما یک برنامه اقتصادی مبتنی بر اقتصاد متعارف، تخصیصی و مبتنی بر درآمدهای نفتی کشور است؛ اقتصادی که مبتنی بر مالیات و فروش اوراق قرضه است نمی تواند به تنهایی پاسخگوی برنامه های اقتصادی کشور باشد امروز ما در حوزه اقتصاد، نیاز به یک اقتصاد خلاق، مولد و کارآفرین داریم اقتصادی که بتواند منشا زایش های جدید در اقتصاد کشور باشد گونه این اتفاق رخ می‌دهد؟ اقتصاد باید به سمت اقتصاد تولیدی، نوآور و سرمایه گذار حرکت کند.

او در پاسخ به این سوال که کدام رسانه ها از شما پول های کلان میلیاردی تقاضا کرده‌اند؟ عنوان کرد: بنده گلایه ام را در این باره مطرح کردم حال شما خبرنگاران باید بروید بررسی کنید که در جامعه شما چه می‌گذرد. ما ۱۶ سال است که کار کردیم و یک سال است که به صورت شبانه روزی با رسانه ها تعامل می‌کنیم فقط و فقط توانستیم در فضای مجازی صدایمان را برسانیم. سوال بنده این است که آیا برنامه ما را در صداوسیمای ملی دیدید؟ ایا در روزنامه ها و رسانه‌های کشور، تیتری یا ستونی از کارهای ما دیدید؟ هیچ کس برنامه های ما را ندیده است.

این کاندیدا در پایان گفـت: بنده نماینده جریان دولت جوان، خردورز و کارآفرین هستم. ما خودمان را فراتر از جناح های سیاسی کشور می‌دانیم. در بدنه جریان دولت جوان خردورز، ۵۰۰ هزار متخصص و کارآفرین حضور دارند.

کد خبر 600435

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سیاست داخلی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha