امروز قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۲۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۸۶ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

سکه

به گزارش همشهری‌آنلاین، امروز، سه شنبه ( ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) در ساعت ۱۳ قیمت هر قطعه سکه تمام ‌بهار آزادی طرح جدید (امامی) به ۱۰ میلیون و ۲۵ هزار تومان رسید که نسبت به روز گذشته ۱۸۶ هزار تومان افزایش قیمت داشت.

اما هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم با قیمت ۹ میلیون و ۷۹۸ هزار تومان معامله شد که قیمت آن نسبت به دیروز ۳۹۸ هزار تومان بیشتر بود.

قیمت دلار نیز طی دو روز اخیر افزایش قیمت زیادی داشته است به طوری که دلار دیروز از کانال 20 هزار تومانی وارد کانال 21 هزار تومان شد و امروز نیز به کانال 22 هزار تومانی بازگشت. 

دلار اوج گرفت | بازگشت قیمت‌ به کانال ۲۲ هزار تومانی | جدیدترین قیمت ارزها در ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰

نیم‌سکه بهار آزادی نیز با قیمت ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که قیمت آن ۲۵۰ هزار تومان افزایش داشت. ربع‌ سکه بهارآزادی نیز امروز با قیمت سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله شد که ۲۵۰ هزار تومان بیشتر از قیمت آن در روز گذشته بود. قیمت هر سکه یک گرمی نیز به دو میلیون و ۱۵۰ هزار تومان رسید که ۱۵۰ هزار تومان نسبت به دیروز افزایش قیمت داشت.

قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار نیز به یک میلیون و ۱۵ هزار تومان رسید که ۵۹ هزار تومان گران‌تر از روز گذشته بود. امروز قیمت اونس جهانی طلا نیز ‌۱۸۳۵ دلار اعلام شد که نسبت به روز گذشته حدود ۱ دلار کاهش قیمت داشت.

کد خبر 600378

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ارز و طلا

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha