۱۱۶ نقطه حادثه‌خیز در همدان وجود دارد که سال ۹۶ شناسایی و از آن زمان اقداماتی برای رفع خطر از آن‌ها انجام شده است. امسال نیز اصلاح ۴نقطه در دستور کار قرار دارد.

نقاط حادثه‌خیز همدان

همشهری آنلاین- فاطمه کاظمی: ۱۱۶ نقطه حادثه‌خیز در همدان وجود دارد که سال ۹۶ شناسایی و از آن زمان اقداماتی برای رفع خطر از آن‌ها انجام شده است. امسال نیز اصلاح ۴نقطه در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان با بیان این‌که مجموع راه‌های همدان ۵۱۱۴کیلومتر است که ۷۰نقطه پرتصادف و ۴۶ نقطه دارای تصادف در آن‌ها شناسایی شده، ادامه داد: در مجموع ۱۱۶ نقطه حادثه‌خیز در همدان وجود دارد که سال ۹۶ شناسایی و از آن زمان اقداماتی برای رفع خطر از آن‌ها انجام شده است.

صفر صادقی‌راد افزود: پراکندگی یکسانی در محورهای استان درباره حادثه‌خیزبودن وجود دارد که بزرگراه‌ها، آزادراه‌ها، راه‌های اصلی و راه‌های روستایی را شامل می‌شود. امسال هم قرار است بر مبنای اعتبار ابلاغ‌شده به اصلاح و رفع این نقاط حادثه‌خیز اقدام شود و در حال حاضر نیز اصلاح ۴نقطه در دستور کار قرار دارد.

وی درباره پرحادثه‌ترین جاده‌های استان توضیح داد: جاده ۱۵ کیلومتری گردنه اسدآباد از گردنه‌های معروف کوه الوند بین همدان و کرمانشاه از پرحادثه‌ترین جاده‌های استان است که سالانه ۲۱ نفر در این مسیر پرحادثه جان خود را از دست می‌دهند و ۱۰۰ نفر نیز مجروح و مصدوم می‌شوند.

کد خبر 600306

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha