مجموع نظرات: ۲
یکشنبه ۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۵
۰ نفر

مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران با پیشنهاد استاندار مازندران به عنوان چهل‌وچهارمین شهردار ساری به وزارت کشور معرفی شد.

شهردار ساری

به گزارش همشهری آنلاین، احمد حسین‌زادگان استاندار مازندران که از زمان انحلال شورای شهر ساری طبق قانون با عنوان مسئولیت قائم‌مقام همه وظایف شورای شهر را بر عهده دارد، جواد طالبی را به عنوان شهردار جدید مرکز استان به وزارت کشور معرفی کرد.

از ۱۸ دی پارسال تا امروز حمیدرضا مرادی که پیش‌تر مسئولیت واحد حراست شهرداری ساری را بر عهده داشت به عنوان سرپرست مدیریت شهرداری را عهده‌دار شده بود که با پایان یافتن دوره سرپرستی او، استاندار مازندران شهردار جدید را معرفی کرد.

طالبی در صورت دریافت حکم شهرداری ساری از وزارت کشور چهل‌وچهارمین شهردار مرکز مازندران خواهد شد.

علاوه بر مدیرعاملی سازمان همیاری شهرداری‌های مازندران مسئولیت‌هایی مانند مدیرعامل سازمان عمران شهرداری ساری، رئیس اداره کنترل نظارت شهرداری ساری، رئیس هیأت امنای مؤسسه بازیافت و مدیریت مواد زائد و جامد مازندران و شهردار منطقه یک ساری نیز در کارنامه مدیریتی طالبی دیده می‌شود.

طی سه ماه اخیر و از زمان روی کار آمدن مرادی در شهرداری ساری تغییراتی در ساختار مدیریتی این شهرداری ایجاد شد و برخی معاونان و مدیران این نهاد با حکم سرپرست سابق شهرداری ساری تغییر کردند. با توجه به مدت زمان اندک باقیمانده تا پایان دوره فعالیت شورای پنجم احتمال تغییرات جدید در ساختار مدیریتی شهرداری ساری پایین است.

شهرداری و شورای شهر ساری یکی از پرحاشیه‌ترین مجموعه‌های مدیریت شهری ایران در چند سال اخیر است که با بازداشت هر ۹ عضو منتخب شورای پنجم، سرپرست اسبق شهرداری، شهردار سابق و بیش از ۱۰ تن از مدیران، معاونان و پیمانکاران شهرداری طی دو دوره اخیر مدیریت این نهاد در سال گذشته پرونده فساد مالی در آن علنی شد.

کد خبر 599859

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار استان‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha